جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حلقه گلکسی رینگ در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی نخواهد شد!

حلقه گلکسی رینگ در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی نخواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به تازگی، نشریه کره‌ای The Elec به شایعات رونمایی همزمان از حلقه هوشمند گلکسی رینگ در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ پایان داد. به گفته این مجله، انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ در بازه زمانی 3 ماهه سوم سال 2024 میلادی یا سه ماهه نخستین سال 2025 میلادی از این حلقه هوشمند به‌صورت رسمی رونمایی کند.

حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی نخواهد شد!

به گفته این نشریه، تاکنون، طراحی حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ نهایی نشده است. در حال حاضر، این حلقه هوشمند از چند ویژگی متنوع پشتیبانی می‌کند، اما تنها در ابتدای مسیر طولانی و طاقت‌فرسای تجاری‌سازی قرار دارد. انتظار می‌رود که در این فرصت باقی مانده، سامسونگ تمرکز خود را روی کاهش ابعاد و اندازه این آن بگذارد و در عین حال بر تنوع عملکردهای نهایی این حلقه بیفزاید.

علاوه بر این، با استناد به افشاگری‌های پیشین، به نظر می‌رسد که این حلقه هوشمند تنها در یک سایز عرضه نخواهد شد و در چهار اندازه مختلف روانه بازار می‌شود. شایان ذکر است که این غول بزرگ دنیای فناوری، در زمینه طراحی و توسعه حلقه هوشمند گلکسی رینگ به همکاری با چند شرکت صاحب‌نام از جمله “Doosung Tech” و “Korea Seongjeon” پرداخته است.

حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی نخواهد شد!

به گفته این منبع، ظاهراً سامسونگ قصد دارد از حلقه هوشمند گلکسی رینگ، در سه ماهه سوم سال 2024 میلادی و در کنار گوشی‌های تاشو “گلکسی زد فولد 6” و “گلکسی زد فلیپ 6” رونمایی کند. با این حال، پایبندی به جدول زمانی مذکور، به عدم تقاضای سامسونگ برای اخذ گواهی‌نامه دستگاه پزشکی برای این حلقه هوشمند مشروط خواهد بود. در غیر این صورت ممکن است که عرضه حلقه هوشمند گلکسی رینگ، به دلیل زمان‌بر بودن فرآیند دریافت گواهی‌نامه پزشکی، تا سه ماهه آغازین سال 2025 میلادی نیز به تعویق بیفتد.

علاوه بر این، این نشریه بر این باور است که در حال حاضر سامسونگ بخشی از تمرکز خود را روی ارائه عملکردهای نوین و سازگار حلقه در گجت‌های واقعیت توسعه یافته (Extended Reality) و واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) قرار داده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *