جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مینی کامپیوتر NUC پرو پلاس ایسوس با بدنه کامپکت آلومینیومی عرضه شد

مینی کامپیوتر NUC پرو پلاس ایسوس با بدنه کامپکت آلومینیومی عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس یک مینی کامپیوتر جدید با نام «NUC پرو پلاس» (+NUC Pro) را راهی بازار کرد. این مینی کامپیوتر که اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود، از یک طراحی فلزی کامپکت و جمع‌وجور برخوردار است و سخت‌افزار به‌روز و نسل جدیدی را ارائه می‌دهد. برای آشنایی با مشخصات جدیدترین مینی کامپیوتر ایسوس، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مینی کامپیوتر NUC پرو پلاس ایسوس

ایسوس برای مینی کامپیوتر NUC پرو پلاس طراحی مدولار مبتکرانه‌ای با یک سیستم خنک‌کننده‌ی هوشمند در نظر گرفته است. این محصول یک شاسی آلومینیومی آنودایز ۵ در ۴ اینچی دارد اما علی‌رغم فرم کوچکش، به پردازنده‌ی مرکزی Core Ultra 9 مجهز شده است که با پردازنده‌های گرافیکی Arc اینتل، AI Boost و جدیدترین واحد پردازش عصبی (NPU) اینتل همراهی می‌شود. کاربران در صورت تمایل می‌توانند نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌های مرکزی Core Ultra 7 یا Core Ultra 5 را نیز انتخاب کنند.

شایان ذکر است که مدل مجهز به پردازنده‌ی Core Ultra 9 توان حرارتی ۶۵ وات را ارائه می‌دهد، در حالیکه توان حرارتی گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر به ۴۰ وات می‌رسد. این مینی کامپیوتر دارای دو اسلات رم SODIMM با پشتیبانی از حداکثر ۴۸ گیگابایت رم DDR5-5600MHz است و دو اسلات M.2 (برای حافظه‌های SSD از نوع NVMe) را نیز شامل می‌شود. گزینه‌های اتصال مینی کامپیوتر NUC پرو پلاس ایسوس‌ در پشت نیز دو پورت تاندربولت 4 Type-C، یک پورت USB 3.2 نسل 2 Type-A، یک پورت 2.0 USB Type-A، دو پورت HDMI 2.1، یک پورت شبکه‌ی RJ45، یک پورت ورودی جریان مستقیم (DC) برق و یک پورت قفل امنیتی کنسینگتون (Kensington) را دربرمی‌گیرد.

کاربران همچنین در جلوی این مینی کامپیوتر به یک پورت USB 3.2 نسل 2 Type-C و دو پورت USB 3.2 نسل 2 Type-A دسترسی دارند. مینی کامپیوتر NUC پرو پلاس ایسوس از استانداردهای بلوتوث 5.3 و وای‌فای 6E هم پشتیبانی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *