جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل زودتر از انتظار به سیری راه یافتند!

برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل زودتر از انتظار به سیری راه می‌یابند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل در مراسم رونمایی از سری آیفون 16 و آپدیت iOS 18 تعداد محدودی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشت. با این حال در همان زمان اپل به وضوح اعلام کرد که این دسته از قابلیت‌ها تا زمان انتشار نسخه پایدار آپدیت iOS 18.4 در مارس 2025 (نیمه دوم اسفند 1403 تا نیمه اول فروردین‌ 1404) در دسترس کاربران قرار داده نخواهند شد. اکنون اما با توجه به گزارش اخیر مارک گورمن (Mark Gurman، خبرنگار نشریه بلومبرگ و کارشناس محصولات اپل)، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد کمی زودتر از موعد اعلام‌شده و هم‌زمان با انتشار آپدیت iOS 18.3، برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به دستیار مجازی سیری (Siri) بیاورد!

برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل زودتر از انتظار به سیری راه یافتند!

در حالیکه صحت این ادعای گورمن تا زمان اعلام رسمی اپل مشخص نمی‌شود، اما با توجه به جدول زمانی (Roadmap) منتشرشده از سوی اپل به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد هوش مصنوعی اپل را در سه مرحله، یعنی «آپدیت iOS 18.1 در اکتبر 2024، آپدیت iOS 18.2 در دسامبر 2024 و آپدیت iOS 18.3 در ژانویه 2025»، در دستگاه‌های خود عرضه کند که این جدول زمانی با ادعای اخیر گورمن تطابق دارد. با این حال انتظار می‌رود اپل انتشار هیجان‌انگیزترین قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را (که در طی رویداد WWDC 2024 و مراسم رونمایی از سری آیفون 16 معرفی شدند) را به سه ماهه نخست سال 2025 میلادی و هم‌زمان با انتشار آپدیت iOS 18.4 موکول نماید.

در نهایت پیش‌بینی می‌شود تا پیش از عرضه نهایی این قابلیت‌ها، اپل از ملزومات و قوانین مورد تأیید اتحادیه اروپا پیروی کرده و از این طریق قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در اختیار کاربران ساکن در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز قرار دهد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *