جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت جمینای لایو گوگل به‌صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت!

قابلیت جمینای لایو گوگل به‌صورت رایگان در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جمینای لایو (Gemini Live) یکی از ویژگی‌های سرویس هوش مصنوعی گوگل است که امکان مکالمه‌ی صوتی زنده و بلادرنگ را برای کاربران فراهم می‌کند. این ویژگی مدتی پیش تنها برای مشترکان طرح‌های پولی در دسترس قرار گرفته بود، اما گوگل به‌تازگی اعلام کرد که تمامی کاربران سیستم‌عامل اندروید به‌صورت رایگان قادر به استفاده از جمینای لایو خواهند بود!

این ویژگی با برنامه‌ی معمولی جمینای متفاوت است و امکان برقراری مکالمه‌ی طبیعی با وقفه برای اطلاعات یا مسیرهای جدید را در اختیار کاربران می‌گذارد. از آن‌جایی که برنامه‌ی جمینای تنها در پلی استور در دسترس قرار دارد، فقط کاربران اندروید می‌توانند از سرویس جمینای لایو آن استفاده کنند. علاوه‌ بر این، ویژگی موردبحث در حال حاضر تنها برای کاربرانی که زبان اصلی دستگاهشان انگلیسی است، منتشر می‌شود و پشتیبانی از سایر زبان‌ها به‌زودی صورت خواهد گرفت.

چگونه با هوش مصنوعی جمینای گوگل لایو چت کنیم؟

کاربران با لمس آیکون موجی‌شکل در گوشه‌ی پایین و سمت راست برنامه‌ی جمینای، به این سرویس جدید دسترسی پیدا می‌کنند و در صفحه‌ای جدید که باز می‌شود با دو دکمه‌ی Hold و End مواجه خواهند بود. افزون‌ بر این، کاربران پس از به پایان رسیدن گفتگوی خود با جمینای لایو می‌توانند نسخه‌ی متنی تعامل خود با این چت‌بات صوتی را ببینند. شایان ذکر است که جمینای‌ لایو در حال حاضر از جیمیل، YouTube Music و Maps پشتیبانی نمی‌کند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *