جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

خودنمایی قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی در المپیک پاریس!

خودنمایی قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی در المپیک پاریس!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ حدود یک هفته پیش از آغاز مسابقات المپیک تابستانی پاریس 2024 از نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کرد و از قصد خود برای اهداء یک دستگاه به تمامی ورزشکاران و شرکت‌کنندگان این مسابقات خبر داد. اکنون این کمپانی یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های ارائه‌شده توسط هوش مصنوعی گلکسی در این دستگاه را برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی فاش کرده است.

چند روز پیش سامسونگ از قابلیت «مترجم زنده/Interpreter» نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌صورت بلادرنگ (در همان لحظه)، بدون نیاز به استفاده از یک زبان میانی و تنها از طریق گفتگو به زبان مادری خود با سایر افراد ارتباط برقرار کرده و از این طریق با ورزشکاران غیرهم‌زبان ارتباطات معنادار ایجاده کرده و خاطرات زیبایی را رقم بزنند!

کلودیو استکی از تیم ایتالیا در حال استفاده از قابلیت ترجمه زنده گلکسی زد فلیپ 6

در این قابلیت دستگاه بدون نیاز به اتصال به اینترنت، تمامی مکالمات را به‌صورت لحظه‌ای ترجمه کرده و آن‌ها را بر روی دو نمایشگر دستگاه (نمایشگر داخلی و نمایشگر خارجی) برای طرفین حاضر در مکالمه به نمایش می‌گذارد.

به گفته ویلما آنا هلنا مورتو (ورزشکار رشته دو و میدانی از کشور فنلاند) و الساندرو مازارا (ورزشکار رشته اسکیت‌بورد از کشور ایتالیا)، این قابلیت در رقم زدن تجربیات منحصربه‌فرد برای کاربران، خصوصاً افراد و ورزشکارانی که به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند، تأثیر چشمگیری را ایفاء می‌کند. بدون شک نقش ورزشکاران در المپیک پاریس غیرقابل انکار است و به گفته امانوئل مانتیلا جونیور (ورزشکاری از کشور فیلیپین) در حالیکه درصد قابل‌توجهی از آنها به زبان فرانسوی صحبت نمی‌کنند، اما اپلیکیشن مترجم زنده گلکسی S24 اولترا به آن‌ها در برقرارسازی ارتباط با ورزشکاران فرانسوی کمک به سزائی کرده است!

قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی در المپیک پاریس غوغا به پا کرد!
از چپ/ الساندرو مازارا و ویلما آنا هلنا مورتو در حال استفاده از قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی

همچنین سامسونگ با برگزاری دو نمایشگاه در خیابان Champ-Elysees 125 و میدان Marigny، امکان مشاهده و استفاده از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود را برای علاقه‌مندان تکنولوژی فراهم کرد. بازدیدکنندگان این نمایشگاه قابلیت Interpreter هوش مصنوعی گلکسی را “مفید” نامیدند و از سهولت استفاده از این قابلیت ابراز خوشحالی کردند.

قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی در المپیک پاریس غوغا به پا کرد!
تایلر بیندون و هم‌تیمی‌هایش از تیم نیوزلند در حال استفاده از گلکسی زد فلیپ 6

با این حال مشارکت سامسونگ در بازی‌های المپیک امسال به گلکسی زد فلیپ 6 و قابلیت‌های آن محدود نشده و این کمپانی با استفاده از بیش از 200 دستگاه گلکسی S24 اولترا پخش زنده رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس 2024 را پوشش داد! این در حالی است که پس از اتمام مراسم افتتاحیه نیز، از این دستگاه‌ها برای پخش مسابقات قایقرانی استفاده شد.

قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی در المپیک پاریس غوغا به پا کرد!
پکیج هدیه سامسونگ به ورزشکاران المپیک 2024 پاریس

در نهایت بی‌راه نیست اگر بگوییم که گلکسی زد فلیپ 6 بخش مهمی از مراسم اهدای جوایز در المپیک پاریس را به خود اختصاص داده است! در یکی از زیباترین لحظات این بازی‌ها، ورزشکاران کشورهای «کره شمالی، کره جنوبی و چین» پس از اخذ مدال‌های خود بر روی سکوی قهرمانان با یک‌دیگر عکس سلفی گرفتند که به باور اغلب تحلیلگران این لحظه، قابی واقعی از «اتحاد میان ملل مختلف در المپیک» را به تصویر کشید!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *