جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نویز بادز ورو 2 با طراحی دو رنگ و 50 ساعت عمر باتری روانه بازار شد!

نویز بادز ورو 2 با طراحی دو رنگ و 50 ساعت عمر باتری روانه بازار شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت نویز یک هدفون TWS جدید را روانه بازار کرد. دستگاه جدید این برند هندی نویز بادز ورو 2 (Noise Buds Verve 2) نام دارد و با برچسب قیمتی جذاب کمتر از 20 دلاری عرضه می‌شود. عمر باتری این دستگاه نیز طولانی بوده و از قابلیت‌های مختلفی بهره می‌برد. از رقبای این ایربادز می‌توان به ریلمی بادز T110 و ریلمی بادز 5A اشاره کرد. برای بررسی قابلیت‌های این هدفون اقتصادی با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات نویز بادز ورو 2

نویز بادز ورو 2 با طراحی دورنگ و 50 ساعت عمر باتری در هند عرضه شد!

برای نویز بادز ورو 2 یک طراحی دورنگ جذاب انتخاب شده؛ بخش میانی آن پوششی براق دارد و گوشی‌های آن دارای پوششی مات است. سَری‌های این ایرپاد نیز برای راحت‌تر قرار گرفتن در گوش از جنس سیلیکون طراحی شده و از استاندارد IPX5 مقاومت در برابر آب هم بهره می‌برد.

در زمینه پخش صدا، این دستگاه به دو درایور 13 میلی‌متری مجهز است که صدایی شفاف و قدرتمند را تضمین می‌کنند. نویز بادز ورو 2 چهار میکروفون داشته و به قابلیت حذف نویز محیطی نیز مجهز شده و همین امر موجب می‌شود که کیفیت صدای تماس‌ها شفاف‌تر باشد. این دستگاه صوتی همچنین دارای یک حالت تاخیر کم 50 میلی‌ثانیه‌ای برای بازی‌هاست.

نویز مدعی شده که بادز ورو 2 تا 50 ساعت عمر باتری را همراه با کیس سنگی‌شکل شارژ دو رنگ آن ارائه می‌دهد. این هدفون TWS با قابلیت اتصال به بلوتوث 5.3 و فناوری هایپرسینک (HyperSync) عرضه می‌شود.

نویز بادز ورو 2 برچسب قیمتی 1299 روپیه‌ای (15 دلاری) دارد و در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی و سبز روانه بازار شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *