جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون بی‌سیم ریلمی بادز T01 با شارژدهی 28 ساعته راهی بازار شد

هدفون بی‌سیم ریلمی بادز T01 با شارژدهی 28 ساعته راهی بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ریلمی علاوه‌ بر رونمایی از گوشی‌های اقتصادی ریلمی 13 و 13 پلاس 5G، یک هدفون بی‌سیم جدید به نام «ریلمی بادز T01» را نیز راهی بازار کرد. این محصول ارزان‌قیمت همانند هدفون بی‌سیم ریلمی بادز T310 که ماه گذشته عرضه شد، از مشخصاتی جذاب برخوردار است. برای آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات هدفون بی‌سیم جدید ریلمی بادز T01، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات هدفون بی‌سیم ریلمی بادز T01

طراحی ریلمی بادز T01 تا حدودی شبیه به ایرپادز اپل است و این ایربادها به‌لطف کسب گواهی IPX4، در برابر آب از خود مقاومت نشان می‌دهند. ریلمی در تبلیغات هدفون بی‌سیم جدیدش به راحتی و سبکی این محصول تأکید داشته است. ایربادهای مذکور همچنین از کنترل‌های لمسی هوشمند از جمله پخش موسیقی و حتی پاسخ‌گویی و رد تماس‌های دریافتی برخوردارند.

جدیدترین هدفون بی‌سیم ریلمی به درایور داینامیک ۱۳ میلی‌متری و دیافراگم PET مجهز شده است و صدایی واضح همراه با بیس غنی را ارائه می‌دهد. ریلمی‌ بادز T01 دارای قابلیت حذف نویز محیطی مبتنی‌ بر هوش مصنوعی است که صدای پس‌زمینه را در محیط‌های شلوغ برای تضمین کیفیت واضح در تماس‌ها حذف می‌کند. کاربران همچنین با استفاده از برنامه‌ی Realme Link می‌توانند صدا را از ۹۷ دسی‌بل به ۱۰۲ دسی‌بل تقویت کنند. یک حالت تأخیر کم ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای نیز در دسترس قرار دارد.

انرژی هر کدام از ایربادهای ریلمی‌ بادز T01 توسط یک باتری ۴۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی ۷ ساعته تأمین می‌شود. باتری ۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی کیس این ایربادها نیز شارژدهی را تا ۲۸ ساعت افزایش می‌دهد. تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن این هدفون بی‌سیم، می‌توانید تا ۱۲۰ ساعت موسیقی پخش کنید. این دستگاه صوتی از بلوتوث ۵٫۴ بهره می‌برد و از سرویس Fast Pair گوگل برای برقراری اتصال سریع و درجا پشتیبانی می‌کند.

ریلمی بادز T01 در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت ۱٬۲۹۹ روپیه (حدود ۱۶ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *