جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون شنلینگ MG20 با دیافراگم 10 میلی‌متری و صدای با وضوح بالا معرفی شد

هدفون شنلینگ MG20 با دیافراگم 10 میلی‌متری و صدای با وضوح بالا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند شنلینگ (Shanling) از هدفون داخل گوشی جدید خود به نام «شنلینگ MG20» رونمایی کرد. این محصول برای ارائه عملکرد صوتی بهتر با دیافراگم ۱۰ میلی‌متری کربن شبه الماس (DLC) طراحی شده‌ است. هدفون شنلینگ MG20 می‌تواند صدایی عمیق و پویا را با فرکانس پایین ارائه دهد و به گوش رسیدن صدای غنی و دقیق را در ژانرهای مختلف موسیقی تضمین کند.

هدفون جدید شنلینگ با برخورداری از یک واحد سیم‌پیچ متحرک دیافراگم کامپوزیت کربن شبه الماس، بر ارائه‌ی صدایی با وضوح بالا و دقت بهبودیافته تمرکز دارد. علاوه‌ بر این، مدارهای مغناطیسی دوگانه‌ی N52 همراه با سیم مسی قادر به بهبود منحنی آکوستیک و بازتولید صدای عالی هستند و این محصول حتی موفق به کسب گواهی صوتی Hi-Res نیز شده است.

هر ایرباد شنلینگ MG20 تنها ۵٫۶ گرم وزن دارد و به گوش کاربران فشار نمی‌آورد تا علاوه‌بر طراحی شیک و زیبا، به‌راحتی در مدت زمان طولانی نیز مورداستفاده قرار بگیرد. این هدفون از یک جک ۰٫۷۸ میلی‌متری ۲ پین قابل تعویض و یک کابل مسی ۱۲ هسته‌ای بدون اکسیژن (OFC) شش‌رشته‌ای بهره می‌برد. کابل مذکور همچنین از یک کنترل از راه دور سه دکمه‌ای، همراه با یک میکروفون با کیفیت بالا برای افزایش وضوح مکالمات در حین تماس‌ها، تنظیم صدا و کنترل‌های پخش موسیقی استفاده می‌کند.

هدفون شنلینگ MG20 با دیافراگم 10 میلی‌متری و صدای با وضوح بالا معرفی شد

این هدفون در دو نسخه‌ی مختلف با برخورداری از کابل ۳٫۵ میلی‌متری و Type-C روانه‌ی بازار می‌شود. نسخه‌ی Type-C به یک تراشه‌ی رمزگشایی صوتی با پشتیبانی از حداکثر نرخ نمونه‌برداری ۹۶ کیلوهرتز و ۲۴ بیت مجهز است. به عبارت دیگر، هدفون MG20 را می‌توان با چندین دستگاه از جمله کامپیوتر، گوشی‌ و آیپد به‌شکل‌های مختلف مورداستفاده قرار دارد.

هدفون شنلینگ MG20 در حال حاضر با قیمت ۳۹ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *