جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون بی‌سیم ویوو TWS 3e با حذف نویز فعال معرفی شد

هدفون بی‌سیم ویوو TWS 3e با حذف نویز فعال معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ویوو در کنار معرفی دو گوشی جدید سری V40 خود، از هدفون بی‌سیم Vivo TWS 3e نیز رونمایی کرد. ایربادهای جدید برند ویوو از مشخصات چشمگیری برخوردارند و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. ویوو TWS 3e برای رقابت با هدفون‌های مطرح دیگری مانند ردمی بادز 5، ریلمی بادز ایر 6 و وان پلاس نورد بادز 3 پرو و محصولات مشابه به بازار می‌آید. برای آشنایی با مشخصات این هدفون‌ بی‌سیم جدید، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات هدفون بی‌سیم ویوو TWS 3e

ویوو TWS 3e از طراحی مشابه ایرپادهای اپل و سَری‌های سیلیکونی بهره می‌برد. این ایربادها با کسب گواهی IP54، در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم هستند. کاربران با ضربه زدن بر ساقه‌ی ایربادهای جدید ویوو می‌‎توانند کارهای مختلفی مانند پخش و توقف موسیقی را انجام دهند. هدفون بی‌سیم ویوو TWS 3e همچنین از قابلیت تشخیص خودکار برخوردار است؛ هنگامی که ایربادها را از گوش خود در می‌آورید، موسیقی به‌طور خودکار متوقف می‌شود و بلافاصله بعد از اینکه آن‌ها را در گوش خود قرار می‌دهید، پخش موسیقی ادامه پیدا می‌کند.

هندزفری بلوتوثی Vivo TWS 3e به درایور بیوفیبر ترمه کامپوزیت ۱۱ میلی‌متری بیونیک مجهز شده است. این هدفون از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا حداکثر ۳۰ دسی‌بل نیز بهره می‌گیرد تا با مسدود کردن نویز و سروصدای اطراف، کاربر را در یک تجربه‌ی شنیداری بی‌وقفه و بدون مزاحمت غرق کند. ویوو TWS 3e همچنین دارای قابلیت کاهش نویز هنگام تماس با هوش مصنوعی و حذف نویز باد است. این محصول از جلوه‌های صوتی DeepX 3.0 برای ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فراگیر نیز استفاده می‌کند.

جدیدترین ایربادهای برند ویوو ضمن پشتیبانی از فناوری Fast Pair گوگل، می‌توانند به‌طور همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شوند. هدفون بی‌سیم ویوو TWS 3e از حالت تأخیر کم ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای هم بهره‌مند است و از ویژگی Find My Earphones برای پیدا کردن ایربادها پشتیبانی می‌کند. طبق گفته‌های ویوو، شارژدهی TWS 3e در صورت روشن بودن نویز کنسلینگ فعال به ۳۶ ساعت و در صورت خاموش بودن آن به ۴۲ ساعت می‌رسد. هر کدام از این ایربادها به‌طور جداگانه نیز به‌ترتیب ۸٫۵ و ۱۰٫۵ ساعت شارژدهی را با توجه به فعال بودن یا نبودن ANC تضمین می‌کنند.

هدفون بی‌سیم ویوو TWS 3e در رنگ‌های سفید و مشکی، با برچسب قیمتی ۱٬۸۹۹ روپیه (حدود ۲۳ دلار) برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *