جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی بادز 3 پرو با طراحی جدید، تجربه شنیداری بهبودیافته‌ای را ارائه می‌دهد

گلکسی بادز 3 پرو با طراحی جدید، تجربه شنیداری بهبودیافته‌ای را ارائه می‌دهد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در رویداد موردانتظار گلکسی آنپکد، که در روز ۱۰ جولای (۲۰ تیر) برگزار خواهد شد، قرار است از سری گلکسی بادز 3 (Galaxy Buds 3) و چندین و چند محصول مختلف مانند نسل ششم گوشی‌های تاشو گلکسی خود و حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کند. با این وجود، قبل از رونمایی رسمی از محصولات هیجان‌انگیز جدید سامسونگ، طراحی هندزفری‌های بلوتوثی گلکسی بادز 3 به بیرون درز کرد و با ظاهر جدید گلکسی بادز 3 پرو آشنا شدیم. اما آیا وداع گفتن با طراحی لوبیایی‌شکل نسل قبلی هندزفری‌های بلوتوثی سامسونگ و استفاده از طراحی دارای ساقه تنها برای تنوع دادن به ظاهر این سری لحاظ شده است، یا به کیفیت صدای این ایرفون‌ها نیز ارتباط پیدا می‌کند؟

گلکسی بادز 3 پرو با طراحی جدید، تجربه شنیداری بهبودیافته‌ای را ارائه می‌دهد

یک اکانت افشاگری به نام «Ice Universe» اخیراً اشاره کرده است که گلکسی بادز ۳ پرو کیفیت صوتی و تجربه‌ی شنیداری بهبودیافته‌ای را در کنار طراحی و ظاهر جدیدش ارائه خواهد داد. طبق ادعاهای این افشاگر مطرح، هندزفری جدید سامسونگ از صدای ۲۴ بیتی ۹۶ کیلوهرتزی پشتیبانی می‌کند که برای موسیقی‌دوستان بهبود ارزشمندی خواهد بود و کیفیت صدای بالایی را تضمین خواهد کرد.

برای مقایسه باید یادآور شد که گلکسی بادز ۲ پرو قادر به پشتیبانی از صدای ۲۴ بیتی ۴۸ کیلوهرتزی بود. به این ترتیب، گلکسی بادز ۳ پرو امکان انتقال صدای تقریباً بدون افت کیفیتی را به دستگاه‌های سامسونگ خواهد داد و تجربه‌ی شنیداری بهتری را در سناریوهای خاص رقم خواهد زد. با این وجود، توجه به این نکته مهم است که کدک گلکسی بادز ۳ پرو احتمالاً محدود به دستگاه‌های گلکسی سامسونگ خواهد بود. گلکسی بادز ۲ پرو کدک صوتی SSC Hi-Fi را معرفی کرد و باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ نام کدک صوتی نسل جدید هندزفری‌های بلوتوثی خود را تغییر می‌دهد یا از نام‌گذاری مشابهی استفاده خواهد کرد.

مدل پرو سری گلکسی بادز 3 با یک ساقه‌ی مثلثی متمایز که یک نوار LED روی آن تعبیه شده است، عرضه می‌شود. با توجه به شایعات پیرامون این محصول، گلکسی بادز 3 پرو احتمالاً شارژدهی ۳۰ ساعته و ژست‌های حرکتی جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد. این نسل از ایرفون‌های سامسونگ همچنین احتمالاً از اکولایزر تطبیق‌پذیر، حذف نویز فعال تطبیق‌پذیر و صدای محیطی پشتیبانی می‌کنند و از بلوتوث ۵.۴ برای انتقال صدا بهره خواهند گرفت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *