جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند Keychron از کیبورد مکانیکال V8 Max با کلیدهای قابل تعویض رونمایی کرد

برند Keychron از کیبورد مکانیکال V8 Max با کلیدهای قابل تعویض رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند Keychron یک کیبورد مکانیکال جدید به نام «V8 Max» را معرفی کرد. این کیبورد که دارای یک طراحی ارگونومیک خاص و متفاوت است، در حال حاضر با قیمت ۵۲۹ یوان (حدود ۷۲ دلار) به فروش می‌رسد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های صفحه‌کلید جدید Keychron، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کیبورد مکانیکال Keychron V8 Max

این صفحه‌کلید با چیدمان ۶۵ درصدی آلیس (Alice) و با قرار دادن کلیدها در زاویه‌ای طبیعی‌تر برای دستان کاربر، ارگونومیک‌تر از چیدمان‌های مرسوم طراحی شده است. این طراحی متفاوت می‌تواند به کاهش فشار و خستگی مچ دست هنگام تایپ برای مدت زمان طولانی کمک کند. کیبورد مکانیکال V8 Max گزینه‌ی اتصال سه‌حالته و چندمنظوره‌ای را ارائه می دهد؛ کاربران می‌توانند بین اتصال بی‌سیم ۲٫۴ گیگاهرتزی با نرخ نمونه‌برداری ۱٬۰۰۰ هرتزی برای بازی‌های رقابتی، بلوتوث ۵٫۱ برای جابه‌جایی یکپارچه‌ی چنددستگاهی بین کامپیوتر، گوشی و تبلت، یا اتصال USB-C سیمی یکی را انتخاب کنند.

برند Keychron از کیبورد مکانیکال V8 Max با کلیدهای قابل تعویض رونمایی کرد

صفحه‌کلید مکانیکال جدید برند Keychron به گونه‌ای طراحی شده است که قابل شخصی‌سازی و تغییر باشد. کاربران با این کیبورد قادرند تجربه‌ی تایپ کردن خود را به‌راحتی و با نصب کلیدهای مکانیکال دلخواه، تغییر دهند و آن را مطابق سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند.

این کیبورد دارای سوئیچ‌های گاترون ژوپیتر (Gateron Jupiter) از پیش روغن‌کاری‌شده در رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای یا زرد است، اما در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را با هر سوئیچ مکانیکال ۳ پین یا ۵ پین MX سازگار تعویض کنید تا از حس مکانیکی ضربه زدن به کلیدها بیشتر لذت ببرید. این سوئیچ‌ها که حداکثر طول عمری برابر با ۸۰ میلیون ضربه را دارند، در کارخانه روغن‌کاری شده‌اند تا هنگام تایپ کردن حس نرم‌تری را منتقل کنند.

کیبورد Keychron V8 Max از طراحی پایه واشر جهت کاهش نویز و لرزش بهره می‌گیرد. این ویژگی در کنار فوم جاذب صدا، تجربه‌ی تایپ آرام‌تری را تضمین می‌کند. صفحه‌کلید مکانیکال موردبحث همچنین دارای چراغ‌های LED RGB است که به سمت کاربر می‌تابند.

علاوه‌ بر این‌، کیبورد مکانیکال Keychron V8 Max به معماری قدرتمند آرم MCU مجهز شده است و از نرم‌افزار منبع‌باز QMK/VIA برای تغییر گسترده‌ی نقش کلیدها و گزینه‌های برنامه‌ریزی ماکرو پشتیبانی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *