جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم مش وای‌فای AC1200 شیائومی با پوشش ۳۷۰ متر مربعی به‌زودی عرضه می‌شود

سیستم مش وای‌فای AC1200 شیائومی با پوشش ۳۷۰ متر مربعی به‌زودی عرضه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌تازگی سیستم مش وای‌فای بی‌سیم جدیدی را در وب‌سایت جهانی خود فهرست کرده است و به نظر می‌رسد که با عرضه‌ی جهانی این محصول فاصله‌ی چندان زیادی نداریم. سیستم مش شیائومی AC1200 پوشش وای‌فای مؤثری را تا مساحت ۳۷۰ متر مربع ارائه می‌دهد. این سیستم مش وای‌فای همچنین پورت‌های LAN گیگابیتی را در اختیار کاربران می‌گذارد و همزمان با روتر AC1200 شیائومی عرضه می‌شود. این محصول با طراحی مینیمالیستی و انعطاف‌پذیر خود، می‌تواند پوشش اینترنتی کامل و مناسبی را در سراسر خانه تضمین کند.

انتظار می‌رود این سیستم مش جدید روانه‌ی بازارهای جهانی نیز بشود، چرا که شیائومی در حال حاضر سیستم‌های مش مختلفی مانند مدل AX3000 را بازارهای بین‌المللی به فروش می‌رساند.

سیستم مش وای‌فای AC1200 شیائومی بسته به منطقه‌ی تحت پوشش موردنیاز به یک تا سه روتر مجهز است. یک روتر به‌طور جداگانه می‌تواند تا ۱۴۰ متر مربع را پوشش دهد، در حالیکه دو روتر قادر به پوشش مساحتی معادل ۲۶۰ متر مربع هستند. طبق گفته‌های شیائومی، این سه روتر منطقه‌ی پوشش مؤثر ۳۷۰ متری را ارائه می‌دهند. سیستم مش جدید این کمپانی روی باندهای فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز کار می‌کند و همچنین قادر به پشتیبانی از وای‌فای 5 (802.11a/b/g/n/ac) است. از سوی دیگر، سرعت انتقال سیستم مش جدید شیائومی به حداکثر ۱٬۲۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

سیستم مش وای‌فای AC1200 شیائومی با پوشش ۳۷۰ متر مربعی به‌زودی عرضه می‌شود

این سیستم مش بی‌سیم به دو پورت WAN/LAN مجهز شده است که هر کدام از حداکثر سرعت اتصال سیمی ۱٬۰۰۰ مگابیت بر ثانیه بهره می‌برند. قیمت رسمی سیستم مش وای‌فای AC1200 شیائومی در حال حاضر اعلام نشده است. با این حال، می‌توان انتظار داشت که این محصول مقرون‌به‌صرفه‌تر از سیستم مش بی‌سیم AX3000 شیائومی باشد که هم‌اکنون با قیمت پایه‌ی ۵۰ یورو (حدود ۵۴ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *