جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نوبیا از ماوس گیمینگ رد مجیک 1S رونمایی کرد

نوبیا از ماوس گیمینگ رد مجیک 1S رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند نوبیا به‌طور رسمی ماوس گیمینگ رد مجیک 1S را معرفی کرد. این ماوس که برای جلب رضایت بازیکنان حرفه‌ای عناوین رقابتی طراحی شده است، دقت و راحتی را در اولویت قرار می‌دهد و یک طراحی سبک و مشخصاتی جذاب را ارائه می‌کند. برای آشنایی با ویژگی‌های ماوس گیمینگ جدید نوبیا، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ماوس گیمینگ رد مجیک 1S

ماوس گیمینگ رد مجیک 1S در دو رنگ‌بندی مشکی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود که هر دو بدنه‌ی شفاف با طرح لانه‌ی زنبوری را به نمایش می‌گذارند. این ماوس تنها ۷۵ گرم وزن دارد و به‌لطف چنین وزن کمی، خستگی دست طی ساعت‌های متوالی گیمینگ را کاهش می‌دهد، امکان واکنش سریع‌تر را فراهم می‎کند و کنترل بهتری را در بازی‌ها برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نوبیا از ماوس گیمینگ رد مجیک 1S رونمایی کرد

ماوس جدید نوبیا به سنسور PixArt PAW 3395 مجهز است که حداکثر دقت ۲۶٬۰۰۰DPI را ارائه می‌دهد. نرخ نمونه‌برداری سیمی (Type-C) این ماوس گیمینگ به ۸٬۰۰۰ هرتز می‌رسد و پاسخگویی تقریباً آنی را با حداقل تأخیر (۰٫۱۲۵ میلی‌ثانیه‌) تضمین می‌کند. این ترکیب به نرم‌تر شدن حرکات اشاره‌گر ماوس و هدف‌گیری دقیق‌تر در بازی‌های اکشن سرعتی منجر می‌شود.

نوبیا از ماوس گیمینگ رد مجیک 1S رونمایی کرد

ماوس گیمینگ موردبحث از فناوری بی‌سیم Magic Speed نوبیا استفاده می‌کند که به‌طور مشترک با Realtek توسعه داده شده است. این فناوری از یک تراشه بی‌سیم با نرخ نمونه‌برداری ۴٬۰۰۰ هرتز بهره می‌گیرد و تأخیری کم را ارائه می‌دهد تا کاربران حتی به‌صورت بی‌سیم نیز تجربه‌ای شبیه به ماوس سیمی داشته باشند. ماوس گیمینگ‌ رد مجیک 1S همچنین برای کارهای روزمره از بلوتوث استفاده می‌کند.

این ماوس، میکرو سوییچ‌های Kailh GM 8.0 Black Mamba را به کار می‌گیرد که دارای طول عمر ۸۰ میلیون کلیکی هستند. علاوه‌بر این، ماوس گیمینگ جدید نوبیا از نورپردازی RGB با ۱۶٫۷۷ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند و امکان شخصی‌سازی گسترده‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد.

نوبیا از ماوس گیمینگ رد مجیک 1S رونمایی کرد

باتری داخلی ماوس مذکور ۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی است و با یک‌بار شارژ می‌تواند شارژدهی ۸۰ ساعته (با چراغ خاموش و نرخ نمونه‌برداری ۱٬۰۰۰ هرتز) را ارائه دهد. نرم‌افزار این ماوس گیمینگ گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی مانند تنظیم و تغییر عملکرد دکمه‌ها و نور RGB را برای کاربران فراهم می‌کند.

پیش‌فروش ماوس گیمینگ رد مجیک 1S در حال حاضر با قیمت ۳۶۹ یوان (حدود ۵۱ دلار) آغاز شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *