جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت جدید برنامه ماشین حساب سامسونگ برای دستگاه های گلکسی منتشر شد

آپدیت جدید برنامه ماشین حساب سامسونگ برای دستگاه های گلکسی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ روز گذشته یک آپدیت جدید را برای برنامه‌ی ماشین حساب مخصوص دستگاه‌های گلکسی خود منتشر کرد. این آپدیت که اپلیکیشن ماشین حساب را به نسخه‌ی 12.3.05.8 به‌روز می‌کند، ۴٫۰۵ مگابایت حجم دارد و نه‌تنها برخی از باگ‌ها و مشکلات این برنامه را برطرف می‌سازد، که برای کاربران تجربه‌ی روان و راحت‌تری را هنگام انجام محاسبات ارائه می‌دهد. با این حال، به‌روزرسانی جدید سامسونگ قابلیت‌های جدیدی را به برنامه‌ی ماشین حساب اضافه نمی‌کند و بدون تغییراتی قابل ملاحظه در دسترس قرار می‌گیرد.

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن ماشین حساب سامسونگ را می‌توانید از طریق گلکسی استور دریافت کنید. کاربران گوشی‌های سامسونگ واجد شرایط و با سیستم‌عامل اندروید 14، قادر به نصب این برنامه‌ی رایگان از طریق گوگل پلی استور نیز هستند.

سامسونگ برنامه‌های کاربردی دیگری مانند مرورگر اینترنت، Samsung Notes ،Samsung Members و Samsung Clock را نیز برای گوشی‌های گلکسی خود توسعه داده است. با وجود اینکه اکثر این برنامه‌ها برای نصب شدن نیاز به دستگاه‌های سامسونگ دارند، مرورگر اینترنت این برند که در گلکسی استور و گوگل پلی استور در دسترس است، می‌تواند در تمامی گوشی‌های اندرویدی نصب شود و بدون مشکل مورداستفاده قرار بگیرد.

آپدیت جدید برنامه ماشین حساب سامسونگ برای دستگاه های گلکسی منتشر شد

برنامه‌ی ماشین حساب سامسونگ علاوه‌ بر انجام محاسبات اولیه مانند جمع، تفریق، تقسیم و ضرب، محاسبات مهندسی را نیز انجام می‌دهد و قادر به تبدیل واحدهای مهم است. این برنامه همچنین تاریخچه‌ی محاسبات کاربر را ذخیره می‌کند و با ضربه زدن بر روی نماد تاریخچه می‌توانید محاسبات قبلی خود را مشاهده کنید.

سامسونگ چند هفته پیش به کاربران گلکسی توصیه کرد که آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن ساعت گلکسی (Galaxy Clock) را دریافت کنند. اگر از برنامه‌های سامسونگ در گوشی گلکسی خود استفاده می‌کنید، بهتر است که هر دو برنامه‌ی ماشین حساب و ساعت را در اسرع وقت به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی نمایید.

منبع: PhoneArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *