Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استاد دانشگاه استنفورد مطمئن است که همین حالا هم موجودات فرازمینی در بین ما هستند!

استاد دانشگاه استنفورد مطمئن است که همین حالا هم موجودات فرازمینی در بین ما هستند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دکتر گری نولان، استاد دپارتمان پاتولوژی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه استنفورد، ادعا می‌کند که نه تنها موجودات فرازمینی به زمین سفر کرده‌اند بلکه دهه‌هاست که روی زمین حضور داشته و دارند.

او این اظهارات را در جلسه‌ای با عنوان “پنتاگون، هوش فرازمینی، یوفوهای (UFO) سقوط کرده) در کنفرانس SALT iConnection 2023 بیان کرد. کنفرانسی که میزبان سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران برای بحث درباره نوآوری‌های مخرب در حوزه‌های مالی، اقتصاد و ژئوپلیتیک است.

اما یک پزشک چه ارتباطی با حیات فرازمینی دارد که در این زمینه اظهار نظر می‌کند؟

در سال 2018 نولان مقاله‌ای منتشر کرد که در آن این باور که اسکلت شبه انسان آتاکاما ممکن است منشا بیگانه داشته باشد را رد کرد. همین مقاله باعث آشنایی او با چندین خلبان که به پدیده‌های ناشناخته هوایی (UAP) و میدان ایجاد شده توسط آن‌ها، نزدیک شده بودند، شد.

نولان ادعا می‌کند MRI این خلبانان را بررسی کرده و بیماری ماده سفید، مشابه بیماران MS را در این خلبانان مشاهده کرده است.

وقتی نولان برای ارائه مدارک درباره ادعای اخیرش تحت فشار قرار گرفت، او به سیگنال Wow! اشاره کرد. Wow! یک سیگنال رادیویی با پهنای باند کم است که به عنوان یکی از معروف‌ترین شواهد مبنی بر وجود حیات فرازمینی شناخته می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
چین یک "ایستگاه فضایی زمینی" برای شبیه سازی شرایط مختلف در فضا می سازد

با اینکه به طور قطعی ثابت نشده که این سیگنال از یک تمدن بیگانه سرچشمه گرفته است و دانشمندان مقاله‌ای منتشر کردند که نشان می‌دهد منبع این سیگنال، احتمالا یک ستاره دنباله‌دار بوده باشد، نولان می‌گوید مردم سیگنال Wow! را به طور منظم تجربه کردند؛ بیانیه‌ای که باورش سخت است.

موجودات فرازمینی

نولان از اعتقاد خود مبنی بر اینکه بیگانگان با استفاده از پهپادها و گونه‌های بسیار پیشرفته هوش مصنوعی بر بشر نظارت می‌کنند گفت و اظهار داشت فیزیکدانانی که در کمپانی‌های دفاعی کار می‌کردند اطلاعاتی در مورد بعضی از این فناوری‌های پیشرفته که دولت به آن‌ها دست یافته و تلاش کرده تا آن‌ها را مهندسی معکوس کند با او به اشتراک گذاشتند.

برای شکستن قبح گفت‌وگو پیرامون حیات فرازمینی و اینکه انسان ممکن است پیشرفته‌ترین موجود زنده در جهان نباشد، نولان توضیح می‌دهد که چگونه سازمان‌های غیر انتفاعی 501c3 می‌توانند با نوشتن خط مشی برای دولت‌ها و شرکت‌های تجاری به این موضوع کمک کنند.

نولان امیدوار است که کنگره شرایطی را فراهم کند تا کسانی از وزارت دفاع و دیگر ارگان‌های دولت در این زمینه اطلاعاتی دارند بتوانند بدون مشکل آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

منبع: Interestingengineering

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>