جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی به پیام‌رسان‌های شخص‌ثالث راه یافت!

قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی به پیام‌رسان‌های شخص‌ثالث راه یافت!

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ به‌تازگی از در دسترس قرار دادن قابلیت ترجمه زنده (Live Translate) هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) در اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث خبر داد. این در حالی است که در حال حاضر این قابلیت از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در اختیار کاربران پیام‌رسان‌های محبوب از جمله «تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، سیگنال، مسنجر فیسبوک (Facebook Messenger)، گوگل میت (Google Meet)، کاکائو تاک (KakaoTalk)، لاین (LINE) و وی‌چت (WeChat)» قرار داده شده و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد پشتیبانی این قابلیت از پیام‌رسان‌های بیشتری باشیم. اما این قابلیت چه عملکردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؟

قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی به پیام‌رسان‌های شخص‌ثالث راه یافت!

قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی صدای یک کاربر (از یک زبان پشتیبانی‌شده توسط این قابلیت) را در زمان واقعی (به‌صورت هم‌زمان) به زبان موردنظر کاربر دیگر (که لازم است توسط این قابلیت پشتیبانی شود) ترجمه می‌کند. این در حالی است که به گفته سامسونگ از آنجایی که تمامی پردازش‌های مورد نیاز برای ارائه عملکرد قابلیت ترجمه زنده بر روی دستگاه کاربر انجام می‌شوند، در صورت استفاده از این قابلیت، حریم خصوصی کاربر به هیچ‌عنوان نقص نشده و از تمامی داده‌های خصوصی کاربر محافظت خواهد شد.

قابلیت ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی به پیام‌رسان‌های شخص‌ثالث راه یافت!

همچنین این کمپانی لیست دستگاه‌های تحت پوشش هوش مصنوعی گلکسی را اعلام کرد. این لیست به شرح زیر است:

  • مدل‌های “استاندارد (وانیلی)، پلاس، اولترا” از گوشی‌های سری «گلکسی S22، گلکسی S23 و گلکسی S24»
  • گوشی گلکسی S23 FE
  • گوشی‌های تاشو سری «گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فلیپ 5»
  • گوشی‌های تاشو سری «گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فولد 5»
  • مدل‌های “استاندارد (وانیلی)، پلاس، اولترا” از تبلت‌های سری «گلکسی تب 8 و گلکسی تب 9»

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *