منصوری به خاطر بازآفرینی خودروهایی که گاهی بهطرز عجیبی نسبت به نسخه اصلی غیرقابل تشخیص هستند، شناخته میشود. این بار نیز این شرکت خودروی ویتس کانتیننتال GT کانورتیبل بنتلی را تحت تیونینگ و بازسازیهای عجیب و جالب خود قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با این خودرو با اروتک همراه باشید.
برای افراد ناآشنا، جدیدترین تیونینگ منصوری اشارهای به ویتس رز (Vitesse Rose) سال 2009 دارد که بر اساس کانتیننتال جی تی اسپید (Continental GT Speed) تولیدشده در همان سال تیونینگ شده است. این اولین مدل رنگ خاص است که منصوری تا به حال بازسازی کرده است.
برای جدیدترین همنام این تیونینگ جدید، این خودرو بر اساس بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل ساخته شده، اما تقویتشده است تا نگاهها را بیشتر از حد معمول به سوی خود معطوف کند. البته قطعاً این خودروی منصوری، برای همه مناسب نیست!
این ویتس تیونینگشده در یک رنگ زرد یا مشکی یا ترکیبی از هر دوی آنها عرضه میشود. تم دو رنگ، بنتلی کانتیننتال GTC را به دو قسمت تقسیم میکند که قسمت زردرنگ بیشتر غالب است. مجموعه چرخهای مشکی منصوری نیز با لهجهای زرد ارائه میشوند.
البته، منصوری، این خودروی رودستر مجلل (رودستر: گونهای از خودروها دودر است که سقف و پنجرهٔ اطراف ندارند) را با کیتهای بدنه پر کرده است که به احتمال زیاد از فیبر کربن ساخته شدهاند.
رنگ زردی “زنبوری” در داخل کابین نیز ادامه دارد. رنگهای صندلی با هم مطابقت ندارند، در حالیکه کل کابین با تم رنگی کاملاً متضاد همراه است. کنسول میانی نیز با یک پلاک منصوری ویتس (Mansory Vitesse) تزئین شده که روی آن نوشته شده است: “One of One”.
واحد تامین قدرت دقیق جدیدترین Mansory Vitesse مشخص نشده است، اما منصوری اعدادی را که از زیر کاپوت میآیند منتشر کرده است. با توجه به انتشار محدود رسانههای اجتماعی، این کانتیننتال GT کانورتیبل اکنون 740 اسب بخار (552 کیلووات) و 1020 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. حداکثر سرعت این خودرو 332 کیلومتر در ساعت است و این رودستر توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در مدت زمانی 3.3 ثانیهای از حالت سکون دارد.
به عنوان یک مرجع، آخرین نسخه بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل از یک موتور تویین توربو V8 بهره میبرد که تا 542 اسب بخار و 770 نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
منبع: Motor1