جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت جدید و جذاب گوگل برای تصاویر گروهی؛ منو هم اضافه کن! [تماشا کنید]

قابلیت جدید و جذاب گوگل برای تصاویر گروهی؛ منو هم اضافه کن! [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دوربین گوشی‌های سری پیکسل 9 قابلیتی دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌های گروهی را بدون جا ماندن عکاس و دیگران ثبت کنید؛ نام این قابلیت «من را هم اضافه کن (Add me)» است. به لطف این قابلیت جادویی هوش مصنوعی، شما می‌توانید عکس‌های گروهی خود را طوری ثبت کنید که عکاس هم در آن حاضر باشد. در این مطلب با نحوه کار این قابلیت آشنا خواهید شد. با اِروتِک همراه باشید.

«افزودن من یا من را هم اضافه کن (Add me)» قابلیتی مخصوص پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد است. این قابلیت در برنامه دوربین خانوادۀ گوشی‌های هوشمند پیکسل پیدا می‌شود و برای دسترسی به آن باید آن را از نوار مودها در پایین صفحه انتخاب کنید. لازم است مراحل زیر را طی کنید:

مراحل استفاده از قابلیت افزودن من (Add me):

  1. برنامه دوربین را باز کنید.
  2. در نوار پایین صفحه به سمت راست بروید تا «افزودن من (Add me)» را ببینید.
  3. یک عکس گروهی بگیرید. دقت کنید که در آن فضایی را برای اضافه شدن خودتان خالی بگذارید.
  4. وقتی عکس را گرفتید، گوشی را به یکی از افراد گروه بدهید و به او بگویید که از قاب خارج شود.
  5. خودتان بروید و در آن فضای خالی که از قبل مشخص  کرده‌اید بایستید.
  6. از دوستتان که حالا گوشی را در دست دارد، بخواهید که از شما عکس بگیرد.

هنگام انداختن عکس اول حتما اطمینان پیدا کنید که فضای خالی کافی برای اضافه کردن عکاس به عکس دوم وجود داشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است عکاس در عکس نهایی روی فرد دیگری بیفتد.

بنا بر تجربه، این قابلیت خیلی خوب کار می‌کند و در نهایت هم اضافه کردن عکاس در تصویر دوم به باقی افراد در تصویر اول، خیلی طبیعی به نظر می‌رسد و اگر مراحل را درست انجام داده باشید، کسی نمی‌تواند تشخیص دهد که عکس ویرایش شده‌ است! در تمام مسیر، برنامه دوربین شما را راهنمایی می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید صحنه را با دوربین اسکن کنید تا بهترین قاب و زاویه را پیدا کنید.

اگر سه پایه نداشته باشید و یا از زمان‌سنج (Timer) استفاده نکنید، این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. همچنین در این حالت شما می‌توانید مطمئن باشید که عکس نهایی قاب‌بندی مناسبی دارد. روشن است که در غیر این صورت، بسیار سخت است که هم دکمه شاتر را بزنید، هم گوشی را بدون لرزش نگه دارید، هم پیش از پایان زمان‌سنج خودتان را داخل قاب به گروه اضافه کنید و هم مطمئن باشید که همه چیز خوب پیش رفته‌است.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *