جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیا گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ ارزش خرید دارد؟

آیا گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ ارزش خرید دارد؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گلکسی S24 FE سامسونگ پس از رونمایی چند روز پیش توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این گوشی، ترکیبی از جذاب‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های پرچم‌دار سامسونگ را در قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های گلکسی S24 FE و بررسی اینکه آیا گوشی جدید سامسونگ ارزش خرید دارد یا خیر، با اِروتِک همراه باشید.

🔶 این گوشی اکنون با قیمت حدود 37 میلیون تومان وارد بازار ایران شده است.

طراحی و نمایشگر

سامسونگ طراحی جذابی را برای گلکسی S24 FE در نظر گرفته است که حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریکی را به نمایش می‌گذارد و شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد (نام تجاری Dynamic AMOLED 2X) با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و تجربه‌ی بصری کاربر در هنگام تماشای ویدیو، بازی کردن، مرور وب و انجام کارهای روزمره را بهبود می‌بخشد. گلکسی اس 24 FE همچنین از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب برخوردار است.

عملکرد

گلکسی اس 24 FE به تراشه‌ی اگزینوس 2400e مجهز شده است که اگرچه نسخه‌ی کمی ضعیف‌تر تراشه‌ی اگزینوس 2400 به حساب می‌آید، اما همچنان عملکرد چشمگیری را وعده می‌دهد. سامسونگ تأکید کرده است که این پردازنده از نظر عملکرد در کارهای روزمره در حدواندازه‌ی همتایان اسنپدراگونی خود در سری گلکسی S24 ظاهر می‌شود و فرکانس هسته‌های آن به حداکثر ۳٫۱ گیگاهرتز می‌رسد. این تراشه برای ارائه‌ی عملکرد بهینه و مناسب در کارهای روزانه و بازی‌ها طراحی شده است.

سیستم دوربین

علاقه‌مندان به عکاسی از سیستم دوربین گلکسی S24 FE در این بازه‌ی قیمتی راضی خواهند بود. این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز است و گزینه‌های عکاسی متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بهره‌گیری گلکسی اس 24 FE از سیستم ProVisual سامسونگ، عکاسی در شب و کیفیت کلی تصاویر را بهبود می‌بخشد. کاربران همچنین به انواع قابلیت‌های ویرایش مبتنی‌ بر هوش مصنوعی دسترسی دارند که تجربه‌ی عکاسی را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد.

آیا گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ ارزش خرید دارد؟

پشتیبانی نرم‌افزاری

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ی گلکسی S24 FE، پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت سامسونگ از آن است. با توجه به وعده‌های این غول فناوری کره‌ای، کاربران می‌توانند انتظار پشتیبانی ۷ ساله از گلکسی اس 24 FE را داشته باشند. این‌گونه آپدیت‌ها، امنیت و کاربرد گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ را تا سال‌ها تضمین می‌کند. پشتیبانی طولانی‌مدت سامسونگ از این دستگاه برای کاربرانی که نمی‌خواهند به این زودی‌ها گوشی خود را عوض کنند، اهمیت بالایی دارد و اطمینان خاطر بیشتری نسبت به بسیاری از رقبا می‌دهد. علاوه‌بر این، گلکسی S24 FE به قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) سامسونگ دسترسی دارد و امکان استفاده از ویژگی‌های موجود در سایر مدل‌های سری گلکسی S24 و گلکسی زد فولد و فلیپ 6 را در اختیار کاربران می‌گذارد.

قیمت

گوشی گلکسی اس 24 FE در دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد که ارزان‌ترین نسخه در بازار آمریکا ۶۴۹ دلار قیمت دارد. از آن‌جایی که سامسونگ قیمت این گوشی را نسبت به گلکسی S23 FE افزایش نداده است، علاقه‌مندان به سری جدید گوشی‌های سامسونگ می‌توانند با قیمت مناسب‌تری این مدل را تهیه کنند. این کمپانی همچنین تخفیفات مناسبی را در برخی از بازارهای خاص برای گلکسی S24 FE در نظر گرفته است تا مشتریان به خرید نسل جدید گوشی‌های FE سامسونگ بیشتر ترغیب شوند.

جمع‌بندی

به‌طور کلی باید گفت که اگرچه گلکسی S24 FE ویژگی‌های جذابی مانند پشتیبانی طولانی‌مدت، دوربین‌های باکیفیت و دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را ارائه می‌دهد، اما برچسب قیمتی آن همچنان ممکن است برای برخی از کاربران کمی بالاتر از رقبا باشد. در این بازه‌ی قیمتی، مشتریان احتمالی گلکسی S24 FE می‌توانند محصولات دیگری مانند نسخه‌ی ۸/۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S24 استاندارد را در نظر بگیرند.

سامسونگ پیش‌فروش گلکسی S24 FE را در حال حاضر برای کاربرانی که جذب مشخصات و ویژگی‌های آن شده‌اند، آغاز کرده است. این گوشی به‌طور رسمی از تاریخ ۳ اکتبر (۱۲ مهر) به بازار راه پیدا خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *