استودیو Sucker Punch Productions و سونی تأیید کردند که رویداد State of Play بعدی آنها، که نگاهی عمیق به گیمپلی بازی “شبح یوتِی (Ghost of Yōtei)” خواهد داشت، در تاریخ ۲۱ تیر ماه، ساعت ۰:۳۰ به وقت ایران، برگزار خواهد شد. این رویداد که با میزبانی کارگردانان خلاق، جیسون کانل و نیت فاکس، ارائه میشود، “تقریباً” ۲۰ دقیقه از گیمپلی بازی را به نمایش خواهد گذاشت.
ما از قبل میدانیم که مأموریت قهرمان داستان، آتسو، کشتن شش یوتِی است که مسئول قتل خانواده او هستند. با این حال، در State of Play همچنین سلاحهای جدید، راههای جدید برای “شخصیسازی” سفر بازیکنان، “حالتهای ویژه” جدید و موارد دیگر برجسته خواهد شد. البته، حتی با وجود گزینههایی مانند کوساریگاما، اوداچی، سلاحهای گرم و یاری، کاتانا همچنان “باارزشترین” سلاح محسوب میشود.
احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد سایر ویژگیهای گیمپلی، مانند جمعآوری سبزیجات و نحوه ارتباط آن با توانایی کمپ زدن در هر نقطه از جهان، خواهیم آموخت. Sucker Punch پیش از این، جهان باز بازی را بزرگترین جهان باز خود معرفی کرده بود، اما همچنین میخواهد کنترل بیشتری بر داستان به بازیکنان بدهد و از یکنواختی این سبک جلوگیری کند.
بازی Ghost of Yotei در تاریخ ۱۰ مهر ماه برای PS5 منتشر میشود و پیشفروش بازی اکنون در دسترس است.
منبع: Gamingbolt