جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کمپین داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 6 تنها یک پایان دارد!

کمپین داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 6 تنها یک پایان دارد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو Raven Software که با همکاری استودیو Treyarch وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 6 را برعهده داشته است، به‌تازگی جزئیات بیشتری را درباره‌ی این عنوان موردانتظار به اشتراک گذاشته است.

یکی از سؤالات رایج بازیکنان درمورد کمپین داستانی بازی‌ Call of Duty: Black Ops 6 به ساختار کلی و پایان آن اختصاص داشت و علاقه‌مندان می‌خواستند بدانند که آیا نسخه‌ی جدید این مجموعه‌ی محبوب همانند بازی‌ Black Ops Cold War دارای چند پایان‌بندی مختلف خواهد بود یا ساختار خطی‌تری را انتخاب خواهد کرد.

در این راستا، استودیو Raven Software در مصاحبه‌ی جدیدی با رسانه‌ی IGN اعلام کرد که کمپین داستانی Black Ops 6 تنها یک پایان دارد و برخلاف بازی Black Ops Cold War، یک داستان خطی ثابت را بدون مسیرهای دیگر ارائه خواهد کرد. انتظار می‌رود به پایان رساندن بخش داستانی این نسخه از سری Call of Duty حدود ۶ تا ۹ ساعت به طول انجامد و بازیکنان با کامل کردن هر مأموریت، از جوایز متنوعی بهره‌مند شوند.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که این عنوان در روز انتشار به‌طور همزمان در دسترس مشترکان سرویس گیم پس آلتیمیت در ایکس باکس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

منبع: RectifyGaming

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *