جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Black Myth: Wukong برای ایکس باکس سری ایکس و اس رده‌بندی سنی شد

بازی Black Myth: Wukong برای ایکس باکس سری ایکس و اس رده‌بندی سنی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Black Myth: Wukong برای استودیو چینی گیم ساینس (Game Science) موفقیت چشمگیری را رقم زده است و بازیکنان در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر از اواخر مردادماه امسال فرصت تجربه‌ی این عنوان اساطیری را داشته‌اند. با این حال، هیئت رده‌بندی سنی نرم‌افزارهای سرگرمی (ESRB) به‌تازگی رده‌بندی سنی بازی موفق استودیو گیم ساینس را برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز ثبت کرد.

باید توجه داشت که ESRB تنها هیئت رده‌بندی سنی در آمریکای شمالی بوده و بازی Black Myth: Wukong هنوز توسط سایر هیئت‌های رده‌بندی سنی (مانند PEGI در اروپا) موردبررسی قرار نگرفته است. سازندگان این عنوان اکشن در جریان رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۴ از به تعویق افتادن تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و اس خبر دادند و گمانه‌زنی‌های فراوانی پیرامون قرارداد انحصاری گیم ساینس با سونی قوت گرفت. با این وجود، مدتی بعد تأیید شد که مشکلات فنی مرتبط با نشت حافظه سبب این تأخیر شده بودند.

از آن‌جایی که نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و اس بازی‌ Black Myth: Wukong رده‌بندی سنی دریافت کرده است، احتمالاً تاریخ عرضه‌ی این عنوان زودتر از آن‌چه که برخی از مخاطبان باور داشتند خواهد بود. بازی موردبحث یکی از پرفروش‌ترین عناوین سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و طبق آخرین آمار، فروش آن از ۲۰ میلیون نسخه عبور کرده است. انتظار می‌رود در دسترس قرار گرفتن نسخه‌ی ایکس باکس این عنوان به فروش بیشتر بازی محبوب استودیو گیم ساینس کمک کند. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که آیا تاریخ انتشار نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و اس این بازی اساطیری به‌زودی اعلام خواهد شد یا هنوز با عرضه‌ی بازی Black Myth: Wukong روی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت فاصله داریم.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *