جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man 2 تأیید شد؛ اعلام تاریخ عرضه

نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man 2 تأیید شد؛ اعلام تاریخ عرضه

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سونی همچنان به انتشار عناوین انحصاری استودیوهای خود برای کامپیوتر ادامه می‌دهد و پس از در دسترس قرار دادن بازی‌هایی مانند God of War Ragnarok و Until Dawn در این پلتفرم، حالا قصد عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man 2 را دارد.

مارول در پنل کامیک‌کان نیویورک خود به‌صورت رسمی اعلام کرد که این عنوان ابرقهرمانی جهان‌باز در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳) برای کامپیوتر منتشر می‌شود و از طریق فروشگاه‌های دیجیتال استیم و اپیک گیمز استور به فروش می‌رسد. وظیفه‌ی توسعه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر اسپایدرمن 2 برعهده‌ی استودیو Nixxes Software بوده و همانند عناوین دیگری که سونی در ماه‌های اخیر منتشر کرده است، برای تجربه‌ی این بازی نیز به اکانت PSN نیاز خواهید داشت.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 5 عرضه شد و فرصت بازگشت به شهر نیویورک به‌عنوان پیتر پارکر و مایلز مورالس را در اختیار بازیکنان قرار داد. در این عنوان ابرقهرمانی می‌توان به‌راحتی و به‌صورت آنی بین هر دو شخصیت اصلی جابه‌جا شد، از گجت‌ها و قابلیت‌های متنوع هر دو اسپایدرمن استفاده کرد و با ضدقهرمانان محبوبی مانند ونوم و کریون شکارچی به مبارزه پرداخت.

شایان ذکر است که با اعلام رسمی سونی، فروش بازی Marvel’s Spider-Man 2 تا اوایل اردیبهشت‌ماه امسال از ۱۱ میلیون نسخه فراتر رفته بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *