جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات حالت‌های گرافیکی بازی A Quiet Place: The Road Ahead روی کنسول‌ها مشخص شد

جزئیات حالت‌های گرافیکی بازی A Quiet Place: The Road Ahead روی کنسول‌ها مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو استورمایند گیمز (Stormind Games) تا به حال اطلاعات فراوانی را درباره‌ی بازی A Quiet Place: The Road Ahead به اشتراک گذاشته و به معرفی المان‌هایی از گیم‌پلی متکی بر مخفی‌کاری این عنوان، داستان‌گویی در دنیای پساآخرالزمانی و ویژگی‌های الهام‌گرفته‌شده از سایر آثار محبوب ژانر وحشت پرداخته است. با این وجود، جزئیات حالت‌های گرافیکی این عنوان موردانتظار روی کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت تاکنون مشخص نشده بود.

در مصاحبه‌ی اخیر سازندگان بازی A Quiet Place: The Road Ahead با وب‌سایت گیمینگ‌بولت (GamingBolt)، سرانجام اعلام شد که بازیکنان به دو حالت گرافیکی در کنسول‌ها دسترسی خواهند داشت. به این ترتیب، کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند بین حالت گرافیکی Quality با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، یا حالت Performance با رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، یکی را انتخاب کنند. این در حالی است که کنسول ایکس باکس سری اس تنها دارای یک حالت گرافیکی با هدف ارائه‌ی رزولوشن 1440p در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود و از حالت گرافیکی دیگری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بهره نخواهد برد.

بازی A Quiet Place: The Road Ahead در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این عنوان از نسخه‌ی بهبودیافته‌ای برای کنسول میان‌نسلی پلی استیشن 5 پرو هم بهره‌مند خواهد شد یا خیر.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *