جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تمرکز کارگردان Star Wars Outlaws به‌زودی معطوف به توسعه بازی The Division 3 می‌شود!

تمرکز کارگردان Star Wars Outlaws به‌زودی به توسعه بازی The Division 3 معطوف می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) که سال گذشته بازی Avatar: Frontiers of Pandora را عرضه کرد و چند هفته پیش بازی Star Wars Outlaws را به انتشار رساند، یکی از پرکارترین استودیوهای فعلی کمپانی یوبیسافت به حساب می‌آید. با این حال، مسیو اینترتینمنت توسعه‌ی عناوین دیگری را نیز برعهده دارد. حدود یک سال پیش بود که یوبیسافت و مسیو به‌طور رسمی اعلام کردند که مراحل ابتدایی توسعه‌ی بازی The Division 3 آغاز شده است و جولیان گرایتی، یکی از کارگردانان هر دو قسمت قبلی این مجموعه، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی قسمت سوم فعالیت خواهد کرد.

همان‌طور که در آن زمان اعلام شده بود، جولیان گرایتی بعد از به پایان رساندن وظایف خود به‌عنوان کارگردان بازی Star Wars Outlaws، به تیم توسعه‌دهنده‌ی The Division 3 می‌پیوندد. گرایتی در مصاحبه‌ی اخیر خود با سایت Game File خبر داد که همچنان تا یک یا دو ماه آینده بر بازی Star Wars Outlaws نظارت خواهد داشت، اما بعد از آن تمرکزش را به توسعه‌ی بازی The Division 3 معطوف می‌کند. طبق گفته‌های این کارگردان، تیمی باتجربه از اعضای استودیو مسیو اینترتینمنت به پشتیبانی از Star Wars Outlaws ادامه خواهند داد.

یوبیسافت به‌تازگی نیز اعلام کرد که فروش بازی Star Wars Outlaws در زمان عرضه کمتر از انتظارات این کمپانی بوده است و برخی از گزارشات از فروش کمتر از یک میلیون نسخه تا پایان ماه آگوست خبر می‌دهند. این عنوان علمی‌تخیلی قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر (۱ آذر) در پلتفرم استیم نیز منتشر شود و اولین بسته‌ی الحاقی خود با نام «Wild Run» را دریافت کند. بسته‌ی الحاقی دوم این بازی که «A Pirate’s Fortune» نام دارد هم برای عرضه در بهار سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده و آپدیت رایگان بعدی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳ اکتبر (۱۲ مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *