جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریمستر بازی Horizon Zero Dawn قبل از رونمایی رده‌بندی سنی دریافت کرد!

ریمستر بازی Horizon Zero Dawn قبل از رونمایی رده‌بندی سنی دریافت کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سال‌هاست که شایعات فراوانی پیرامون ریمستر بازی Horizon Zero Dawn وجود دارد و به نظر می‌رسد به‌زودی باید منتظر رونمایی رسمی استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) از چنین ریمستری باشیم. هیئت رده‌بندی سنی نرم‌افزارهای سرگرمی (ESRB) به‌تازگی رده‌بندی نوجوان (T) را برای این نسخه به ثبت رسانده و رونمایی قریب‌الوقوع بازی‌ Horizon Zero Dawn Remastered را تا حدود زیادی قطعی کرده است.

در حال حاضر اطلاعات کمی درمورد این نسخه در دسترس قرار دارد. با این حال، در سال ۲۰۲۲ شایعاتی درباره‌ی ریمستر عنوان نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز محصول سال ۲۰۱۷ منتشر شد که از بافت‌ها، انیمیشن‌ها و نورپردازی بهبودیافته، همراه با حالت‌های گرافیکی، ویژگی‌های دسترسی‌پذیری و تغییرات مفید دیگر این نسخه خبر می‌داد.

اسناد فاش‌شده‌ی سونی به ریمستر بازی Horizon Zero Dawn اشاره داشته‌اند و حتی سال گذشته گزارشاتی درباره‌ی در دست توسعه قرار داشتن این ریمستر توسط استودیوی نامشخص دیگری به گوش می‌رسید. بر اساس این گزارشات، گوریلا گیمز وظیفه‌ی ساخت ریمستر بازی Horizon Zero Dawn را برعهده ندارد و تیم دیگری در حال توسعه‌ی آن است.

به هر حال، باید منتظر رونمایی رسمی سونی و گوریلا گیمز از این نسخه باقی ماند. شایان ذکر است که بازی LEGO Horizon Adventures از گوریلا گیمز و استودیو Gobo در اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *