جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دیگر محتوای جدیدی برای بازی Chivalry 2 منتشر نخواهد شد

دیگر محتوای جدیدی برای بازی Chivalry 2 منتشر نخواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو تورن بنر (Torn Banner) به‌طور رسمی اعلام کرد که دیگر محتوای جدیدی برای بازی Chivalry 2 در دسترس قرار نخواهد گرفت و تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی چندنفره‌ی آنلاین، مشغول ساخت عناوینی جدید خواهد شد. این استودیو در وب‌سایت رسمی Chivalry 2 ذکر کرد:

«اگرچه هر داستانی به پایان می‌رسد، ما می‌دانیم که بسیاری از بازیکنان از این خبر ناامید خواهند شد، اما این پایان فرنچایز Chivalry نیست. بعد از ارائه‌ی این آپدیت نهایی به بازیکنان، هیجان‌زده هستیم تا تلاش‌ها و منابع خود را روی پروژه‌های چندنفره‌ی جذاب جدیدی، هم در دنیای Chivalry و هم در حوزه‌ی جدید و ترسناک کو-آپ، متمرکز کنیم. ما از نظر تعداد افراد و مهارت‌ها در حال ساختن تیم خود برای مقابله با این چالش‌ها بوده‌ایم، با تلاشی متمرکز برای اطمینان از اینکه وقتی عنوان بعدی Chivalry منتشر شود، بازیکنان را کاملاً شگفت‌زده کند.»

تورن بنر دهمین آپدیت پرمحتوای بازی Chivalry 2 با نام «Duel of the Fêtes» را در ماه مارس سال جاری میلادی منتشر کرد و موارد متعددی مانند نقشه‌ها و آیتم‌های تزئینی جدید، همراه با سرورهای غیررسمی و تعادل تیمی مبتنی‌بر مهارت را ارائه داد.

عنوان بعدی استودیو تورن بنر، بازی کو-آپ جدیدی به نام «No More Room in Hell 2» است که در حال حاضر در فاز دسترسی زودهنگام (Early Access) قرار دارد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *