جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بسته‌ی الحاقی Mortal Kombat 1 داستان بازی اصلی را ادامه می‌دهد!

بسته‌ی الحاقی Mortal Kombat 1 داستان بازی اصلی را ادامه می‌دهد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو ندررلم (NetherRealm) چند روز پیش شخصیت تاکدا را به بازی Mortal Kombat 1 اضافه کرد که تریلر گیم‌پلی آن را می‌توانید در این‌جا تماشا کنید. اگرچه تاکدا آخرین مبارزی بود که به‌عنوان بخشی از محتواهای سال اول پس از عرضه‌ی مورتال کامبت 1 در دسترس قرار می‌گرفت، اما این استودیو در حال حاضر بر روی محتواهای سال دوم کار می‌کند و در پنل موردانتظار کامیک-کان سن دیگو خود به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازد.

اد بون، یکی از خالقان و کارگردانان سری مورتال کامبت، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به انتظاراتی که طرفداران می‌توانند از محتواهای سال دوم این بازی داشته باشند اشاره کرد. با استناد به گفته‌های جدید اد بون، بسته‌ی الحاقی Mortal Kombat 1 قرار است داستان بازی را ادامه دهد. علاوه‌ بر این، چندین مبارز جدید و غافلگیری‌های بزرگ نیز برای علاقه‌مندان به این مجموعه برنامه‌ریزی شده‌اند.

انتظار می‌رود جزئیات بسته‌ی الحاقی داستانی پولی بازی مورتال کامبت 1 به‌زودی مشخص شود. شایان ذکر است که طبق گفته‌های قبلی اد بون، این بسته‌ی الحاقی از نظر محتوا به اکسپنشن «Aftermath» که برای بازی Mortal Kombat 11 منتشر شده بود، شباهت خواهد داشت.

شایعات درباره‌ی مبارزان جدیدی که ممکن است در آینده به بازی Mortal Kombat 1 اضافه شوند، به کاراکترهایی مانند گوست‌فیس از سری Scream، کونان از Conan the Barbarian، شخصیت پرطرفدار Noob Saibot و همچنین T-1000 از مجموعه‌ی ترمیناتور اشاره کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که اد بون و استودیو ندررلم به‌زودی چه غافلگیری‌های بزرگی را برای طرفداران تدارک می‌بینند.

بازی Mortal Kombat 1 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *