جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت 1.49 بازی Gran Turismo 7 منتشر شد؛ شش خودرو و یک پیست جدید!

آپدیت 1.49 بازی Gran Turismo 7 منتشر شد؛ شش خودرو و یک پیست جدید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو پولی‌فونی دیجیتال (Polyphony Digital) و کمپانی سونی به‌تازگی آپدیت 1.49 بازی گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) را با محتواهای جدید و تغییرات قابل توجه منتشر کردند. پولی‌فونی دیجیتال با این به‌روزرسانی به روند پشتیبانی چشمگیر خود از عنوان شبیه‌ساز مسابقه‌ای انحصاری پلی استیشن ادامه می‎‌دهد و حتی سال‌ها بعد از عرضه با غافلگیری‌های جذاب به استقبال بازیکنان و طرفداران مجموعه‌ی گرن توریسمو می‌آید.

آپدیت جدید بازی Gran Turismo 7 شش خودرو زیر را به این عنوان اضافه می‌کند:

  • BMW M3 ‘97
  • Ferrari 430 Scuderia ‘07
  • Genesis X Gran Racer Vision Gran Turismo Concept
  • Lamborghini Gallardo LP 560-4 ‘08
  • RUF RGT 4.2 ‘16
  • Subaru Impreza Rally Car ‘98

علاوه‌ بر این خودروهای جدید، طرفداران قدیمی سری گرن توریسمو می‌توانند بار دیگر به یکی از پیست‌های نمادین این مجموعه با نام «Eiger Nordwand» بازگردند. این پیست خاطره‌انگیز پیش از این در بازی پنجم و ششم مجموعه‌ی اصلی گرن توریسمو و عناوینی مانند Gran Turismo HD و Gran Turismo 5 Prologue در دسترس قرار داشت.

محتواهای جدید آپدیت 1.49 بازی Gran Turismo 7 با پیست کلاسیک Eiger Nordwand به پایان نمی‌رسد و استودیو پولی‌فونی دیجیتال از یک مدل شبیه‌سازی فیزیکی به‌روزشده خبر می‌دهد که «عمدتاً بر مدل فیزیک سیستم تعلیق و مدل محاسبه‌ی فیزیکی لاستیک تأثیر می‌گذارد و منجر به جابه‌جایی طبیعی‌تر وزن خودرو در هنگام پیچ‌ها می‌شود». اگر این موارد نیز کافی نبود، منوی جدیدی به کافه GT اضافه می‌شود که برای دسترسی به آن به سطح کالکتور ۵۰ یا بالاتر نیاز خواهید داشت و هوش مصنوعی Sophy از بهبودهای بیشتری بهره می‌برد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *