جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نمایش مخفی‌کاری و نبردهای فضایی در ویدیو گیمپلی جدید بازی Star Wars Outlaws

نمایش مخفی‌کاری و نبردهای فضایی در ویدیو گیمپلی جدید بازی Star Wars Outlaws [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

از آن‌جایی که کمی بیش از یک ماه تا عرضه‌ی بازی Star Wars Outlaws باقی مانده است، کمپانی یوبیسافت ده دقیقه از گیم‌پلی این عنوان جهان‌باز را از طریق رسانه‌ی IGN با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت تا جنبه‌های مختلف بازی اکشن ماجراجویی جدید خود را معرفی کند.

ویدیوی گیم‌پلی جدید بازی Star Wars Outlaws یک مأموریت کاملا جدید را به نمایش می‌گذارد و شخصیت Kay را به‌دنبال یک فرد متخصص نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد شخصیت اصلی داستان بازی در این مقطع امیدوار است تا این شخص بتواند یک سلاح لیزری را روی سفینه‌اش نصب کند. با این حال، Kay ابتدا باید دندانی را از دهان دوم موجودی به نام سارلاک (Sarlacc) جدا کند.

این مأموریت، شخصیت اصلی را موظف به پیدا کردن یک سارلاک مرده و کشیدن دندان‌ او می‌کند. در این بخش از گیم‌پلی می‌توان شاهد المان‌های سکوبازی و چالش‌های پلتفرمینگ بازی Star Wars Outlaws بود که در نهایت Kay را به دندان سارلاک می‌رساند.

کمی بعد از خروج شخصیت اصلی از دهان سارلاک، دندان این موجود توسط یک راهزن ربوده می‌شود. بعد از تعقیب این راهزن تا پایگاه او، گیم‌پلی مخفی‌کاری و مبارزات بازی فرصت درخشش پیدا می‌کنند و در این بخش است که می‌توانیم برخی از توانایی‌های مخصوص Nix و ماژول‌های متنوع سلاح بلستر Kay را ببینیم.

ویدیوی گیم‌پلی جدید بازی‌ Star Wars Outlaws در نهایت با به نمایش درآمدن نبردهای فضایی و مانورهای هوایی مختلف به پایان می‌رسد.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که روند ساخت این عنوان اکشن ماجراجویی مدتی پیش به‌صورت رسمی خاتمه یافت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *