جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه، ستاره‌های روی کاور و پلتفرم های مقصد بازی NBA 2K25 مشخص شد

تاریخ عرضه و پلتفرم های مقصد بازی NBA 2K25 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی 2K و استودیو Visual Concepts به‌طور رسمی از نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی سالانه‌ی شبیه‌ساز بسکتبال NBA 2K رونمایی کردند. برای اطلاع از تاریخ عرضه‌ی بازی NBA 2K25 و ستاره‌هایی که روی کاور نسخه‌های مختلف این عنوان قرار می‌گیرند، با اِروتِک همراه باشید.

کاور نسخه‌ی استاندارد بازی NBA 2K25 به جیسون تیتوم، ستاره‌ی تیم بوستون سلتیکس، اختصاص دارد. شرکت 2K برای کاور نسخه‌ی WNBA نیز آجا ویلسون، ستاره‌ی تیم لاس وگاس ایسز، را به‌عنوان ستاره‌ی اصلی انتخاب کرده است.

علاوه‌ بر مشخص کردن ستاره‌های کاور نسخه‌های بازی NBA 2K25، کمپانی 2K همچنین تأیید کرد که نسخه‌ی کامپیوتر این عنوان سرانجام از نظر فنی و گرافیکی در حدواندازه‌ی نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس خواهد بود تا بازیکنانی که دارای سخت‌افزار مناسبی هستند، از بهبودهای گیم‌پلی و گرافیک نسل نهمی این شبیه‌ساز بسکتبال با کامپیوترهای خود بهره‌مند شوند. با این حال، کراس-پلی (Cross-play) و امکان رقابت با بازیکنانی از پلتفرم‌های دیگر فقط در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس خواهد بود.

نسخه‌ی WNBA بازی‌ NBA 2K25 با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار تنها برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس و در کشورهای آمریکا و کانادا عرضه می‌شود. شایان ذکر است که این نسخه از بازی تنها به‌صورت فیزیکی قابل خرید است و نسخه‌ی دیجیتال ندارد. نسخه‌ی استاندارد این شبیه‌ساز ورزشی نیز در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همانند سال‌های گذشته، نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی NBA 2K25 هم ۵۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *