جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استودیوی سازنده بازی پالیا توسط کمپانی Daybreak Games خریداری شد

استودیوی سازنده بازی پالیا توسط کمپانی Daybreak Games خریداری شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت Daybreak Games که بیشتر با بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین (MMO) محبوبی مانند EverQuest و PlanetSide و H1Z1 شناخته می‌شود، به‌تازگی استودیو Singularity 6 را خریداری کرد. این استودیو که پیش از این وظیفه‌ی ساخت بازی پالیا (Palia) را برعهده داشته است، چند هفته پیش با تعدیل نیرو مواجه شد و ۳۶ نفر از کارکنان خود را از دست داد.

بازی پالیا در دسامبر سال ۲۰۲۳ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و در مارس ۲۰۲۴ در استیم نیز در دسترس قرار گرفت. این عنوان MMO از کراس‌پلی (Cross-Play) پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر به تجربه‌ی آن بپردازند. همچنین باید اشاره کرد که پیشرفت بازیکن‌ها در یک پلتفرم، در پلتفرم دیگر نیز به‌راحتی قابل دسترسی است.

طبق گفته‌های جدید شرکت Daybreak Games، بیش از ۴ میلیون بازیکن تا پایان ژوئن ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازی پالیا را تجربه کرده‌اند و تعداد بازیکنان روزانه‌ی این عنوان به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد.

استودیو Singularity 6 و کمپانی Daybreak Games اعلام کردند که با نزدیک شدن بازی پالیا به نسخه‌ی ۱٫۰، انتظار دارند تا تعداد بازیکنان نیز در تمامی پلتفرم‌ها با افزایش همراه باشد. مدیرعامل Daybreak در این رابطه افزود:

«استودیو Singularity 6 مکملی عالی برای استودیوهای ما است که به دلیل موفقیتشان در ساخت بازی‌ها و محتوای آنلاین با مقیاس بزرگ مشهور هستند. ما مشتاقانه انتظار داریم تا با همکاری تیم Singularity 6، بازی Palia را به بهترین تجربه‌ی آنلاین ممکن در تمامی پلتفرم‌های گیمینگ بزرگ تبدیل کنیم و به گسترش جامعه‌ی بازیکنان آن‌ها در سال‌های آینده یاری برسانیم.»

آنتونی لیونگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران استودیو Singularity 6، ادامه داد:

«از روز اول، ما همیشه می‌خواستیم جهان‌های جایگزینی بسازیم که به تعمیق زندگی بازیکنان کمک می‌کند. ما معتقدیم که با Palia در مسیر آن هستیم و همیشه از پشتیبانی و بازخورد اولیه‌ی بازیکنان سپاسگزاریم. اما در نهایت می‌خواهیم Palia را به دست هر بازیکنی که می‌خواهد آن را تجربه کند، برسانیم و معتقدیم که می‌توانیم این کار را با همکاری با Daybreak انجام دهیم.»

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *