جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه بازی Dragon Quest 3 HD-2D مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Dragon Quest 3 HD-2D مشخص شد [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بعد از شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان، کمپانی اسکوئر انیکس سرانجام تریلر جدید بازی Dragon Quest 3 HD-2D Remake را منتشر کرد و به‌صورت رسمی از تاریخ عرضه‌ی این نقش‌آفرینی موردانتظار پرده برداشت. به این ترتیب، بازی Dragon Quest 3 HD-2D Remake در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. تریلر این بازی نقش‌آفرینی را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

این بازی به‌عنوان اولین قسمت در سه‌گانه‌ی Erdrick توسط استودیو تیم آسانو (Team Asano) و Artdink در دست ساخت قرار دارد. ریمیک یکی از عناوین کلاسیک و پرطرفدار ژاپنی، از همان موتور بازی‌سازی و سبک هنری بازی‌های Octopath Traveler و Triangle Strategy استفاده می‌کند و مدل‌های دو بعدی و طراحی‌های پرجزئیات را با محیط‌های سه‌بعدی زیبا و چشم‌نواز در هم می‌آمیزد.

اگرچه شایعات از احتمال عرضه‌ی همزمان ریمیک هر سه بازی سه‌گانه‌ی Erdrick در قالب ریمیکی واحد خبر می‌دادند، اما اسکوئر انیکس ریمیک HD-2D قسمت اول و دوم مجموعه‌ی Dragon Quest را نیز برای انتشار در سال ۲۰۲۵ میلادی تأیید کرده است. ریمیک دو بازی‌ اول این سری هم مانند Dragon Quest 3 HD-2D در دسترس کاربران پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه داستان قسمت سوم مجموعه‌ی Dragon Quest قبل از دو بازی اول اتفاق می‌افتد، ریمیک این عنوان طرفداران را برای تجربه‌ی کامل سه‌گانه‌ی محبوب Erdrick آماده خواهد کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *