جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Avowed عنوان نقش‌آفرینی طولانی و پرمحتوایی نخواهد بود

بازی Avowed عنوان نقش‌آفرینی طولانی و پرمحتوایی نخواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با وجود اینکه طرفداران از مدت‌ها پیش می‌دانستند که بازی Avowed از نظر مقیاس کلی در حدواندازه‌ی عناوین بزرگی مانند The Elder Scrolls V: Skyrim نخواهد بود، اما کارگردان این اثر اخیراً توضیح داد که Avowed به‌عنوان یک نقش‌آفرینی (RPG) تجربه‌ی نسبتاً کوتاهی را ارائه خواهد کرد. کری پاتل، کارگردان بازی موردانتظار استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) در گفتگو با سایت گیم اینفورمر گفت که بازیکنان می‌توانند انتظار مدت زمان گیم‌پلی شبیه به عنوان علمی‌تخیلی قبلی این توسعه‌دهنده، یعنی بازی The Outer Worlds، را داشته باشند.

بهترین معیار مقایسه برای Avowed از نظر وسعت، The Outer Worlds است. بازیکنان می‌توانند انتظار تجربه‌ای نسبتاً مشابه را داشته باشند. دقیقاً همانند The Outer Worlds، مدت زمان بازی به نوع درجه‌ی سختی و اینکه چقدر نسبت به مأموریت‌های اصلی، به کاوش می‌پردازند و جذب محتوای فرعی می‌شوند، بستگی دارد.

پاتل سال گذشته نیز اظهار نظری مشابه داشت و بازی Avowed را با دو عنوان نقش‌آفرینی محبوب The Outer Worlds و Star Wars: Knights of the Old Republic 2 از آبسیدین مقایسه کرد. شایان ذکر است که تنها تجربه‌ی داستان اصلی عنوان دوم بیش از ۳۰ ساعت به طول می‌انجامد و جهت تجربه‌ی محتواهای فرعی باید انتظار بیش از ۴۰ ساعت گیم‌پلی را داشت. از طرف دیگر، بازی The Outer Worlds یکی از کوتاه‌ترین عناوین نقش‌آفرینی مطرح چند سال اخیر به حساب می‌آید که داستان اصلی آن را می‌توان در ۱۳ ساعت تکمیل کرد، در حالی که محتوای جانبی این عدد را دو برابر می‌کند و به حدود ۲۶ ساعت می‌رساند. با این حال، آبسیدین در زمان ساخت بازی The Outer Worlds با کمبود بودجه مواجه بود. این موضوع اما دیگر برای آبسیدین صادق نیست، چرا که این استودیو هم‌اکنون به کمپانی مایکروسافت تعلق دارد و از بودجه‌ی بالاتری بهره می‌برد. اگرچه این لزوماً به‌معنای بودجه‌ی بی‌پایان آبسیدین برای توسعه‌ی Avowed نیست، اما طرفداران امیدوار بودند که در آینده بازی‌های پرمحتواتر و بزرگ‌تری را از این استودیو دریافت کنند.

کارگردان Avowed همچنین لحن این بازی را با نقش‌آفرینی دیگری از استودیو آبسیدین به نام «Pillars of Eternity II: Deadfire» مقایسه کرد که تلفیقی از لحن جدی و داستان سیاسی را با المان‌های فانتزی و متافیزیکی در هم می‌آمیخت، اما همچنان لحظات کمدی مختلفی را برای تنوع دادن به لحن و روایت شخصیت‌محور خود به کار می‌گرفت.

بازی Avowed در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی و دقیقی ندارد، اما پست اخیر بلاگ آبسیدین بعد از رویداد Xbox Games Showcase 2024 به تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۲ آبان ۱۴۰۳) اشاره کرده بود. این عنوان نقش‌آفرینی فانتزی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد و از روز انتشار برای مشترکان سرویس گیم پس (Game Pass) نیز در دسترس خواهد بود.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *