جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Lords of the Fallen 2 معرفی شد؛ عرضه در سال 2026!

بازی Lords of the Fallen 2 معرفی شد؛ انتشار در سال 2026!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو CI Games در پی موفقیت بازی Lords of the Fallen به‌صورت رسمی تأیید کرد که دنباله‌ی این عنوان هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد و در سال ۲۰۲۶ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. اگرچه وظیفه‌ی انتشار نسخه‌های کنسولی بازی Lords of the Fallen 2 همچنان برعهده‌ی کمپانی CI Games خواهد بود، اما شرکت اپیک گیمز (Epic Games) حقوق توزیع انحصاری «کل چرخه‌ی عمر محصول» بر روی کامپیوتر را دریافت کرده است. به نظر می‌رسد این مسئله به انحصار دائمی دنباله‌ی بازی Lords of the Fallen در فروشگاه اپیک گیمز منجر خواهد شد، اما هر دو طرف هنوز در حال مذاکره برای رسیدن به توافق دقیق‌تری هستند.

بیانیه‌ی استودیو CI Games همچنین تأیید می‌کند که مالکیت کامل آی‌پی «Lords of the Fallen» در اختیار این کمپانی باقی خواهد ماند، در حالیکه اپیک گیمز ناشر انحصاری بازی بعدی این مجموعه در پلتفرم کامپیوتر خواهد بود. طبق گفته‌های استودیو CI Games، «جزئیات بیشتر در این مورد و حق انتشار در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد».

بازی Lords of the Fallen 2 که پیش از این به‌عنوان «Project 3» شناخته می‌شد، روی «شهرت و موفقیتی که توسط Lords of the Fallen به‌دست آمده است» مانور بیشتری خواهد داد و با محوریت ایده‌های جاه‌طلبانه‌تر گیم‌پلی برای جذب بیشتر مخاطبان ساخته خواهد شد. استودیو CI Games همچنین تأکید می‌کند که توسعه‌دهندگان این دنباله از «تجربه و دانش قابل‌توجهی» که در توسعه‌ی بازی قبلی کسب کرده‌اند، در ساخت بازی نقش‌آفرینی جدید خود بهره خواهند گرفت.

با توجه به اینکه بازی Lords of the Fallen 2 با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد، باید دید که آیا نقش اپیک گیمز فراتر از وظیفه‌ی انتشار نسخه‌ی کامپیوتر این بازی خواهد رفت یا خیر. ارتباط این دنباله با نام تجاری «Death of the Fallen»، که در اوایل سال ۲۰۲۴ ثبت شده بود، نیز هنوز مشخص نیست.

بازی Lords of the Fallen در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است که این عنوان نقش‌آفرینی طی ده روز اول پس از انتشار خود موفق به فروش بیش از یک میلیون نسخه شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *