جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استودیوی یوبیسافت تورنتو به ساخت ریمیک بازی Prince of Persia کمک خواهد کرد

یوبیسافت تورنتو به ساخت ریمیک بازی Prince of Persia کمک خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبیسافت حدود دو سال پیش خبر داد که استودیوهای خود در شهرهای پونه و بمبئی دیگر پروژه‌ی ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time را هدایت نمی‌کنند و این وظیفه به استودیو یوبیسافت مونترآل (Ubisoft Montreal)، سازندگان عنوان اصلی محصول سال ۲۰۰۳، واگذار شده است. با وجود اینکه همچنان مشخص نیست چقدر با به پایان رسیدن این پروژه و تاریخ عرضه‌ی رسمی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time فاصله داریم، اما به نظر می‌رسد روند توسعه‌ی این بازی به‌زودی با شدت و سرعت بیشتری طی خواهد شد.

استودیو یوبیسافت تورنتو (Ubisoft Toronto) با انتشار پست جدیدی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود اعلام کرد که به تیم توسعه‌ی بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake پیوسته است:

«هیجان‌زده هستیم که زمان را به عقب برگردانیم و خلاقیت، تخصص و فناوری به‌روز استودیوی خود را برای تازه‌سازی این عنوان کلاسیک محبوب با همکارانمان در یوبیسافت مونترآل به ارمغان بیاوریم.»

یوبیسافت تورنتو در سال ۲۰۱۰ میلادی تأسیس شد و از آن زمان تاکنون به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی اصلی پروژه‌های بزرگی مانند اسپلینتر سل بلک‌لیست (Splinter Cell Blacklist)، واچ داگز: لیجن (Watch Dogs: Legion) و فارکرای ۶ (Far Cry 6) فعالیت کرده است. همچنین باید یادآور شد که این استودیو در حال حاضر وظیفه‌ی ساخت ریمیک بازی اصلی اسپلینتر سل را نیز برعهده دارد.

اطلاعات چندان زیادی درباره‌ی وضعیت ساخت ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time در دسترس نیست، اما یوبیسافت در ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی تأکید کرد که این عنوان همچنان در دست ساخت بوده و از نقطه‌ی مهمی در روند توسعه عبور کرده است. با این حال، تام هندرسون در گزارش اخیر سایت اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) مدعی شده بود که این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و یوبیسافت مونترآل رویکرد واقع‌گرایانه‌تری را برای ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time برگزیده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *