جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater احتمالاً تا سال 2025 عرضه نمی‌شود

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater احتمالاً تا سال 2025 عرضه نمی‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با وجود اینکه تاکنون تاریخ عرضه‌ی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما سونی از ابتدای سال جاری میلادی این ریمیک موردانتظار را به‌عنوان یکی از بازی‌های بزرگی که در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرند معرفی کرده است. با این حال، افشاگری به نام «billbil-kun» در گزارش جدید سایت Dealabs به احتمال تعویق افتادن تاریخ انتشار بازی‌ Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به سال ۲۰۲۵ اشاره می‌کند.

بر اساس ادعاهای این افشاگر، طرفداران به‌زودی از این موضوع مطلع خواهند شد، چرا که یکی از کمپانی‌های بزرگ توزیع جهانی بازی‌ها در حال حاضر تاریخ انتشار ۳۱ دسامبر ۲۰۲۵ را به‌صورت موقت برای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در نظر گرفته است.

طبق گزارشات جدید، امکان پیش‌خرید این بازی پس از تریلر بعدی آن، که انتظار می‌رود تا ده روز آینده به نمایش گذاشته شود، مهیا خواهد شد. از آن‌جایی که شوکیس سامر گیم فست (Summer Game Fest) در روز ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) برگزار می‌گردد، این احتمال وجود دارد که در طی این شوکیس شاهد تریلر جدید Metal Gear Solid Delta: Snake Eater باشیم.

گفته می‌شود این عنوان در دو نسخه‌ی فیزیکی مختلف استاندارد و Collector’s Edition به‌ترتیب با قیمت ۶۹٫۹۹ و ۱۹۹٫۹۹ دلار برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس به فروش خواهد رسید. کمپانی ژاپنی کونامی (Konami) همچنین تأیید کرده است که بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای کامپیوتر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *