جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اطلاعات بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 فاش شد

اطلاعات بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اطلاعات زیادی از بسته‌ی الحاقی بعدی بازی Destiny 2 که «The Final Shape» نام دارد، چند روز قبل از انتشار رسمی آن به بیرون درز کرد و بسیاری از بازیکنان توانستند به این محتوای موردانتظار دسترسی پیدا کنند. هنوز مشخص نیست که این بازیکنان دقیقاً به چه شکلی موفق به تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2 شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که ریشه‌ی این مشکل به سونی برمی‌گردد.

از اطلاعات مهمی که تاکنون از بسته‌ی الحاقی جدید استودیو بانجی فاش شده است، باید به جزئیات Raid جدید بازی، اسلحه‌ها، زره‌ها و حتی مادها و Origin Trait آن اشاره کرد. اگر این موارد کافی نبود، بسیاری از اطلاعات مربوط به محتوای Episode 1: Echoes هم قبل از انتشار رسمی در دسترس کاربران اینترنتی قرار گرفت. از این رو، در صورتی که منتظر بسته‌ی الحاقی The Final Shape هستید و نمی‌خواهید تجربه‌ی این محتوای قابل دانلود را قبل از عرضه برای خود خراب کنید، پیشنهاد می‌شود که تا قبل از انتشار رسمی آن از شبکه‌های اجتماعی و صفحات مربوط به بازی‌ Destiny 2 دوری نمایید!

بسته‌ی الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 به‌صورت رسمی در تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *