جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ شروع بتای عمومی بازی Skull and Bones اعلام شد

تاریخ شروع بتای عمومی بازی Skull and Bones اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Skull and Bones بعد از سال‌ها تأخیر، ریبوت و انواع و اقسام مشکلات پشت پرده، سرانجام تا کمتر از یک ماه دیگر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. حالا که تا این حد به انتشار بازی نزدیک شده‌ایم، یوبیسافت تصمیم گرفته به تمامی علاقه‌مندان امکان تجربه‌ی این بازی را قبل از عرضه‌ی رسمی آن بدهد تا بازیکنان بتوانند با این عنوان بیشتر آشنا شوند.

بتای آنلاین و عمومی بازی Skull and Bones از روز ۷ فوریه (۱۸ بهمن) آغاز خواهد شد و تا روز ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) ادامه پیدا می‌کند. بازیکنان در این مدت قادر خواهند بود تا این عنوان چندنفره‌ی آنلاینِ با محوریت دزدان دریایی را در تمامی پلتفرم‌ها با دوستان خود تجربه کنند. شایان ذکر است که امکان دانلود محتوای این بتای عمومی نیز یک روز قبل از آغاز آن و در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ساحل آفریقا، منطقه‌ی آغازین بازی، در این بتا حضور خواهد داشت و بازیکنان به جزیره‌ی قرمز (Red Isle) نیز خواهند رفت، جایی که مقر دزدان دریایی «Sainte-Anne» محسوب می‌شود و مکانی است که بازیکنان می‌توانند در آن با همدیگر تعامل داشته باشند، اسلحه، کشتی و تجهیزات مختلف بسازند، غارت‌های خود را انبار و ذخیره کنند، به تعمیر کشتی‌هایشان بپردازند، آیتم‌های خود را بفروشند و کارهای مفید و کاربردی دیگری انجام دهند.

اگرچه هر دو منطقه قبلاً در بتای بسته‌ی بازی Skull and Bones که در ماه دسامبر سال پیشین میلادی برگزار شده بود نیز حضور داشتند، بتای عمومی این بازی به بازیکنان امکان کاوش دریاهای آزاد و رسیدن به منطقه‌ی جدید هند شرقی (East Indies) را می‌دهد و به مقر دیگری با نام «Telok Penjarah» دسترسی خواهید داشت.

تاریخ شروع بتای عمومی بازی Skull and Bones اعلام شد

قراردادهای داستانی بازی نیز در این بتای عمومی تا قراردادی با نام «Exterminate the Rat» ادامه خواهند یافت. علاوه‌بر این، یوبیسافت تأیید کرده است که سطح شخصیت خود را نمی‌توانید بیش از رنک Brigand افزایش دهید اما بتای عمومی Skull and Bones همچنان به بازیکنان اجازه‌ی چرخیدن در محیط و تجربه‌ی سایر محتواهای آن را خواهد داد و در این زمینه با مانعی روبه‌رو نخواهید شد. از سایر محتواهای این بتا نیز باید به قراردادهای فرعی، قراردادهای قابل تکرار، قراردادهای Bounty و رویدادهای جهانی اشاره کرد.

بتای عمومی این بازی همچنین امکان باز کردن چندین جایزه اختصاصی را به بازیکنان ارائه می‌دهد و امکان کراس‌پلی (بازی بین پلتفرمی) و انتقال پیشرفت بین پلتفرم‌های مختلف (Cross-Progression) در دسترس قرار خواهد گرفت. هر پیشرفتی که در این بتای عمومی به‌دست آورید و هر سطح و آیتمی که در طول آن کسب کنید نیز به بازی اصلی انتقال داده خواهند شد.

یوبیسافت اخیراً از برنامه‌های طولانی‌مدت خود برای پشتیبانی از بازی Skull and Bones هم پرده برداشته و اعلام کرد که محتوای سال اول این بازی شامل ۴ فصل مختلف با رویدادهای جهانی جدید و نبرد با دزدان دریایی متعددی می‌شود.

بازی Skull and Bones در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *