Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged در تاریخ 27 مهر منتشر می‌شود

بازی Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged در تاریخ 27 مهر منتشر می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به عنوان یک بازی مسابقه ای، Hot Wheels Unleashed یک بازی زیبا و سرگرم کننده بود که در اوایل سال 2021 معرفی شد و حالا می‌بینیم که شرکت سازنده آن، Milestone، تصمیم گرفته که یک دنباله از آن را بر اساس بازی قبلی توسعه دهد. نسخه جدید این بازی که Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged نام دارد در 19 اکتبر (27 مهر) روانه بازار خواهد شد.

این بازی نسبت به نسل قبل تغییراتی داشته است و بازیکنان اکنون می‌توانند مسابقه دادن با موتورهای معمولی و موتورهای چهار چرخ (AVT) را نیز تجربه کنند. این بازی در زمان انشار دارای 130 ماشین خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند با مهارت های جدید در 5 محیط مختلف بازی کنند. این مهارت‌های جدید عبارتند از پرش دوبل (double jumping) و دش جانبی (lateral dashing). پرش دوبل را می‌توان در هر زمان برای جهش از روی رقبا و موانع انجام داد در حالی که دش جانبی برای رد کردن حریفان نزدیک یا فرار از خطرات احتمالی کاربرد دارد.

 Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged

استدیو Milestone سعی کرده تا تعامل بین وسایل نقلیه و ماشین ها را در مسیر مسابقه و خارج از مسیر افزایش دهد. همچنین در بازی می‌توان تروفی‌ها را انجام داده و امتیاز کسب کرد که با این امتیاز ها می‌توان SKILL یا مهارت‌ها را به دلخواه تغییر دهاد که تاثیر به سزایی روی سبک بازی دارد.

همچنین مطالعه کنید
با وجود بیش از 500 توسعه‌دهنده، بازی استارفیلد، بسیار بزرگتر از پروژه‌های قبلی بتسدا خواهد بود

حالت‌های بازی مبتنی بر چهار شخصیت اصلی داستان همراه با تصاویر متحرک و  انیمیشین‌های زیباست. چالش‌های دیگر شامل رویدادهایی است که برای آزمایش مهارت‌های بازیکنان مانند دریفت کردن و فرار از تصادف طراحی شده‌اند.

برای بازی چند نفره آنلاین، این عنوان از حالت cross-play (به جز  کنسول های سوییچ) پشتیبانی می‌کند و بازیکنان اکنون می‌توانند مسابقات دوستانه ایجاد کنند. همچنین لازم به ذکر است که این بازی بالا حالت اسپلیت‌اسکرین (تقسیم صفحه بازی) دو نفره محلی ارائه می‌گردد.

بازی Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سوییچ و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

منبع :Gameinformer.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>