Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با وجود بیش از 500 توسعه‌دهنده، بازی استارفیلد، بسیار بزرگتر از پروژه‌های قبلی بتسدا خواهد بود

با وجود بیش از 500 توسعه‌دهنده، بازی استارفیلد، بسیار بزرگتر از پروژه‌های قبلی بتسدا خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با وجود اینکه در ابتدا قرار بود بازی استارفیلد (Starfield) تولید استودیو بتسدا (Bethesda) در سال جاری میلادی منتشر شود، اما درنهایت این استودیو تصمیم گرفت این عنوان را در نیمه اول سال 2023 میلادی عرضه کند. این بازی یکی از عناوین موردانتظار سال آینده است، به‌خصوص با توجه به مقیاس بسیار بزرگ آن، با 1000 سیاره برای کاوش و آزادی بیشتر برای ایفای نقش. نیت پورکیپایل، یکی از توسعه‌دهندگان معروف (که برای تشکیل استودیوی خود، یعنی Just Purkey Games، بتسدا را ترک کرده) در صحبت با مجله PCGamesN، جزئیات بیشتری از این عنوان موردانتظار ارائه کرده است.

پورکیپایل نزدیک به 14 سال در بتسدا مشغول بوده و در توسعه بازی‌‌ها از Fallout 3 گرفته تا Starfield نقشی مهم ایفا کرده است. با وجود اینکه نمی‌توان جزئیات زیادی را از این بازی فاش کرد ولی او تایید کرده است که حدود 500 توسعه‌دهنده در این پروژه مشغول به کارند!

می‌دانید که همه بازی‌های Skyrim ،Fallout 3 و Fallout 4‌ را یک تیم توسعه داده‌اند. اما Fallout 76 توسط دو تیم توسعه داده شد و ما کمی از استودیو مونترال نیز کمک گرفتیم که نزدیک به 200 نفر می‌شدیم و البته بیشتر استودیوهای آستین و مریلند [بتسدا] با هم کار می‌کردند. اما استارفیلد پروژه بسیار بزرگ‌تری است و فکر می‌کنم که نزدیک به 500 نفر بر روی آن مشغول به کار هستند.

با وجود بیش از 500 توسعه‌دهنده، بازی استارفیلد، بسیار بزرگتر از پروژه‌های قبلی بتسدا خواهد بود

پورکیپایل خاطرنشان کرده است که بزرگ‌ترین چالش این پروژه، حجم عظیم کار و جزئیاتی است که یک جهان تخیلی جدید به آن نیاز دارد.

همیشه مشکلات زیادی برای اینکه اجزای بازی باید چطور به نظر برسند وجود دارد. به عنوان مثال، چه چیزی می‌تواند خاص و یونیک باشد، یا صفحات فلزی باید چه شکلی باشند؟ چگونه آنها چیزها را باید به هم متصل کرد؟ بهتر است از چه رنگ‌هایی استفاده کنیم؟ آن‌ها از چه موادی تشکیل شده‌اند؟ چگونه بین این همه حوزه‌های مختلف، تفاوت قائل شویم؟

گذشت زمان نشان خواهد داد که هر سیاره چقدر برای کاوش احساس تازگی دارد، اما تاکنون تأیید شده است که چهار شهر بزرگ نیز برای کاوش وجود دارد (که یکی از آنها بزرگتر از هر شهر دیگری در عناوین قبلی بتسدا است). همچنین به‌نظر می‌رسد اتمام این بازی موردانتظار حدود 30 تا 40 سال زمان ببرد.

همچنین مطالعه کنید
بازی شهرسازی Bulwark: Falconeer Chronicles منتشر شد [تریلر]

بازی استارفیلد سال آینده برای کنسول‌های ایکس باکس سری X/S و PC همراه با Game Pass عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>