جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مرسدس بنز بازی‌های AAA را با همکاری سرویس ابری Boosteroid به خودروهای خود می‌آورد!

مرسدس بنز بازی‌های AAA را به خودروهای خود می‌آورد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی مرسدس بنز در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ که هم‌اکنون در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، به‌طور رسمی اعلام کرد که با سرویس گیمینگ ابری Boosteroid برای آوردن بازی‌های سطح بالا و AAA به خودروهای خود وارد همکاری شده است. این سرویس گیمینگ ابری در حال حاضر بیش از ۱٬۰۰۰ بازی از پلتفرم‌های محبوبی مانند استیم و اپیک گیمز استور را با استفاده از فضای ابری (Cloud) در دسترس کاربران لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای رومیزی، گوشی‌ها و تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌دهد.

مرسدس قصد دارد تا امکان تجربه‌ی بازی‌های AAA را در خودروهای خود فراهم کند و برای محقق کردن این هدف از تخصص توسعه‌دهندگان Boosteroid بهره می‌برد. مراجعه‌کنندگان به غرفه‌ی SK Gaming در نمایشگاه گیمزکام می‌توانستند تجربه‌ی بازی‌های AAA را با خودروی مرسدس بنز کلاس E امتحان کنند.

این سرویس گیمینگ برای دارندگان خودروهایی که بسته‌ی سرگرمی MBUX را خریداری کرده‌اند و از نسل سوم رابط کاربری MBUX استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود.

مرسدس بنز بازی‌های AAA را با همکاری سرویس ابری Boosteroid به خودروهای خود می‌آورد!

همان‌طور که انتظار می‌رود، حالت گیمینگ تنها زمانی در دسترس است که خودرو متوقف شده باشد. این سرویس همچنین به اتصال کنترلر بازی یا گوشی از طریق بلوتوث نیاز دارد.

سرویس گیمینگ ابری Boosteroid در سال آینده برای خودروهای مرسدس بنز در اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Arenaev

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *