جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل موزیک و آمازون موزیک به خودروهای لوسید موتورز می‌آیند

اپل موزیک و آمازون موزیک به خودروهای لوسید موتورز می‌آیند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می‌رسد که لوسید موتورز (کمپانی تولیدکننده خودرو مستقر در کالیفرنیا) برای آغاز یک تجربه صوتی فراگیر آماده می‌شود. با مشاهده لیست یک موقعیت شغلی این شرکت در صفحه شبکه اجتماعی لینکدین (Linkedin) به نظر می‌رسد که لوسید به دنبال یک مدیر محصول ارشد توانا است. وظیفه اصلی این مدیر محصول، رهبری فرآیند “ادغام 2 پلت‌فرم محبوب موسیقی اپل و آمازون موزیک” در سیستم اطلاعات سرگرمی داخلی خودروهای لوسید خواهد بود.

با کمی دقت در شرح این موقعیت شغلی، به نظر می‌رسد که به زودی هر دو سری خودروهای Air و شاسی‌بلند‌های (SUV) آینده سری Gravity لوسید موتورز به واسطه کنترل‌های داخلی اختصاصی طراحی شده، به دو پلت‌فرم “اپل موزیک و آزمازون موزیک” متصل خواهند شد.

لوسید موتورز پلت‌فرم‌های موسیقی اپل و آمازون موزیک را به خودروهای خود می‌آورد!

از آنجایی که در حال حاضر، خودروهای الکتریکی سری Air لوسید موتورز به صورت استاندارد قادر به اتصال (به صورت سیمی و بی‌سیم) به دستیار اپل کار پلی (Apple CarPlay) می‌باشند، گنجاندن اپل و آمازون موزیک بیشتر به جای یک قابلیت پیشرفته، به عنوان یک قابلیت مکمل در نظر گرفته می‌شوند. در مقابل، در حال حاضر، مالکان خودروهای کمپانی تسلا تنها به اتصالات مبتنی بر بلوتوث متکی هستند و برای استفاده از پلت‌فرم‌های محبوب موسیقی در خودروهای خود، دائماً باید میان پلت‌فرم‌های مختلف جابه‌جا شوند!

لوسید موتورز پلت‌فرم‌های موسیقی اپل و آمازون موزیک را به خودروهای خود می‌آورد!

از لحاظ آمار و ارقام، خودروهای سری Air کمپانی لوسید و به طور خاص مدل Pure RWD، در ایالات متحده آمریکا با قیمت 73500 یورو به فروش می‌رسد. این خودرو دارای یک موتور الکتریکی نصب شده در قسمت پشتی خودرو است که قادر است قدرتی معادل 430 اسب بخار (حدود 321 کیلووات) و گشتاور 550 نیوتن متری را تولید نماید.

لوسید موتورز پلت‌فرم‌های موسیقی اپل و آمازون موزیک را به خودروهای خود می‌آورد!

برای افرادی که از لحاظ مالی مشکل چندانی ندارند، بدون شک مدل Air Sapphire یک انتخاب ایده‌آل است. این خودرو با قیمت 232000 یورو به فروش می‌رسد و قادر است با یک مجموعه 3 موتوره تعبیه شده در کاپوت (قسمت جلویی خودرو) قدرتی معادل 1234 اسب بخار را تولید کند. این خودرو با قدرت خارق‌العاده خود قادر است تنها در 1.89 ثانیه از سرعت 0 به 60 مایل در ساعت برسد و از این لحاظ از خودرو مدل S Plaid کمپانی تسلا (با سرعت 330 کیلومتر در ساعت) پیشی می‌گیرد.

انتظار می‌رود خودرو شاسی‌بلند سری Gravity آتی لوسید موتورز (که قرار است در ماه میلادی جاری به بازار وارد شود،) از پیکربندی‌های موتوری مشابهی با همتای خود، یعنی سدان (Sedan)، برخوردار باشد. در حالی که خودرو سدان ایر (Sedan Air) نقدهای مثبتی را از سمت کارشناسان و کاربران دریافت کرده است، اما به واسطه قیمت بالای آن، این خودرو تنها بخش خاصی از بازار را مورد هدف قرار داده است. علاوه بر این، با استناد به گزارش سه ماهه سوم سال کمپانی لوسید، به نظر می‌رسد که این کمپانی از سرعت تولید خودروهای خود کاسته است و در مسیر چالش برانگیزی برای دستیابی به اهداف سالانه خود قرار دارد.

لوسید موتورز با معرفی قابلیت‌های محبوب سرگرمی مانند “اپل و آمازون موزیک” در تلاش است تا به تجربه رانندگی مشتریان بالقوه بهبود بخشد، چرا که همه افراد از پخش آسان آهنگ‌های مورد علاقه خود در طول مسیر لذت می‌برند.

در قلمرو حدس و گمان در رابطه با احتمالات قابلیت‌های بعدی خودروهای لوسید موتورز، به نظر می‌رسد که پس از ادغام پلت‌فرم‌های اپل موزیک و آمازون موزیک، احتمالاً لوسید موتورز پلت‌فرم‌های پخش ویدیو مانند آزمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video)، اپل تی‌وی پلاس (+AppleTV) یا حتی نتفیلیکس (Netflix) را نیز در خودروهای بعدی خود خواهد گنجاند.

با این حال، شایان ذکر است که نمایشگر مرکزی عمودی در خودرو الکتریکی سری Air لوسید ممکن است که درحین حرکت، چندان برای تماشای طولانی ویدیو ایده‌آل نباشد. با این وجود، احتمالاً لوسید برای خودرو شاسی‌بلند Gravity آتی خود راه حلی را برای این مشکل در نظر گرفته باشد و این خودرو ما را با ویژگی‌های نوآورانه خود شگفت‌زده کند. در نهایت، تنها زمان مشخص کننده است و باید صبر کنیم تا لوسید برگ‌های برنده خود را برای ما رو کند!

منبع: Arenaev

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *