Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

خودروی M3 Touring بی ام و بعد از ارتقا، 720 اسب بخار قدرت تولید می‌کند

خودروی M3 Touring بی ام و بعد از ارتقا، 720 اسب بخار قدرت تولید می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

خودروی M3 Touring کمپانی بی ام و تقریبا یک سال پیش رونمایی شد و این کمپانی برای اولین بار یک خودروی استیشن خوب از سری M را در دسترس مشتریان قرار داد. این مدل اکنون برای ارتقا آماده است و G-Power نیز قرار است دقیقا همین کار را انجام دهد. این کمپانی سه نسخه ارتقایافته مختلف از M3 Touring را ارائه می‌کند که در آن‌ها خروجی موتور این خودرو تا 200 اسب بخار افزایش یافته است.

خودروی M3 Touring بی ام و بعد از ارتقا، 720 اسب بخار قدرت تولید می‌کند

خودروی M3 Touring که در حال حاضر فقط در نسخه Competition موجود است به یک موتور 3.0 لیتری تویین توربوی 6 سیلندر خطی مجهز شده است. این موتور 510 اسب بخار قدرت و 650 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. در سه نسخه تیونینگ شده G-Power، این اعداد افزایش چشمگیری یافته است.

قوی‌ترین ارتقا، خروجی موتور را به 720 اسب بخار و 848 نیوتون متر گشتاور می‌رساند. G-Power برای رسیدن به این ارقام از ارتقای نرم افزاری GP-720 و یک سیستم جدید اگزوز که فشار معکوس را کاهش می‌دهد، استفاده کرده است. این ارتقا، حداکثر سرعت ماشین را به 321 کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

خودروی M3 Touring بی ام و بعد از ارتقا، 720 اسب بخار قدرت تولید می‌کند

نسخه میانی هم توان زیادی داشته و در آن قدرت موتور به 670 اسب بخار و 800 نیوتون متر افزایش یافته است. این بی ام و یک ارتقای نرم افزاری منحصربه‌فرد، صدا خفه کن (Muffler) عقب و مرکزی جدید را به دلیل وجود سیستم اگزوز DeepTone دریافت کرده است. در نسخه استارتر نیز خروجی موتور 100 اسب بخار افزایش یافته و به 620 اسب بخار و گشتاور آن نیز به رقم 722 نیوتون متر رسیده است. دلیل بهبود عملکرد در این نسخه، ارتقای نرم افزاری و صداخفه کن عقب DeepTone است.

همچنین مطالعه کنید
گریت وال از یک شبه چت جی پی تی در خودروهای SUV خود بهره می‌گیرد!

G-Power می‌تواند ظاهر یک خودرو را نیز ارتقا دهد. نمونه آن را می‌توان در رینگ‌های 20 و 21 اینچی جلو و عقب Hurricane RS دید. این کمپانی همچنین قطعات فیبرکربنی نیز برای خودروها عرضه می‌کند که از آن‌ها می‌توان به کاپوت Venturti RS که به تکنولوژی Dynamic Venting مجهز است اشاره کرد. برای داخل خودرو، این کمپانی یک نشان اضافه، کف پوش‌های G-Power و فرمان کربنی مجهز به ال ای دی ارائه می‌کند.

تیونینگ

G-Power همچنین نسخه‌های تیونینگ شده M2 را نیز برای خرید در دسترس مشتریان قرار داده که قدرت موتور آن‌ها به 660 اسب بخار می‌رسد. حتی خودروی M8 Gran Coupe نیز توسط این کمپانی تیونینگ شده و متخصصان این کمپانی توانسته‌اند قدرت آن را به 900 اسب بخار برسانند و یک کیت آیرودینامیکی نیز به آن افزوده‌اند. G-Power برای سدان M3 و دیگر مدل‌های بی ام و نیز نسخه تیونینگ شده عرضه کرده که در آن‌ها توان موتور بهبود یافته و ویژگی‌های ظاهری جدیدی به خودرو اضافه شده است.

منبع: Motor1

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>