Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چرا هیچ‌وقت شخصیت‌های منفی فیلم‌ها از گوشی آیفون استفاده نمی‌کنند؟

چرا هیچ‌وقت شخصیت‌های منفی فیلم‌ها از گوشی آیفون استفاده نمی‌کنند؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حضور محصولات اپل در نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی، امری بسیار رایج است، اما این شرکت برای نمایش محصولات خود، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و حتی از ارائه رایگان مک‌بوک، آی‌پد و آیفون‌های خود به استودیوها نیز بسیار خوشحال است، اما یک شرط منحصر‌به‌فرد برای نمایش محصولات این شرکت در این‌گونه برنامه‌ها و فیلم‌ها وجود دارد. برای آشنایی با این شرط عجیب و جالب با اروتک همراه باشید.

شرط نمایش محصولات اپل در نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی چیست؟

اول از همه، بیایید در مورد نمایش یک محصول صحبت کنیم. احتمالاً تاکنون متوجه نمایش محصولات شرکت‌های مختلف در فیلم‌های سینمایی و… شده‌اید. گاهی اوقات، این حضور در پس‌زمینه و نسبتاً ظریف و گاهی اوقات کاملاً آشکار و تبلیغاتی است.

نمایش محصول دقیقاً مانند زمانی است که یک شرکت برای نمایش محصولات و لوگوهای خود در رسانه‌ها هزینه می‌پردازد. اساساً، اگر لوگوی یک برند را ببینید، احتمال زیادی وجود دارد که شرکت برای آن هزینه کرده باشد. برعکس آن نیز می‌تواند صادق باشد. اگر یک لوگو مبهم است، ممکن است به این دلیل باشد که شرکت هزینه‌ای برای نمایش آن پرداخت نکرده است. اصولاً یک سوال اساسی وجود دارد، چرا باید یک نام تجاری را به‌صورت رایگان نشان دهید در حالیکه می‌توانید برای آن پول دریافت کنید؟!

به گفته بلومبرگ، اپل برای نمایش محصولات خود، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند. در عوض، این شرکت دستگاه‌های خود را به‌صورت رایگان در اختیار استودیوها قرار می‌دهد. اپل حتی با سریال خانواده مدرن، اولین آیپد خود را قبل از عرضه رسمی، ارائه کرد. دقیقاً دو روز قبل از اینکه مردم بتوانند آن آیپد را خریداری کنند، ابتدا در یک قسمت سریال خانواده مدرن ظاهر شد.

همچنین مطالعه کنید
چقدر به بارگذاری (آپلود) ذهن نزدیک هستیم؟

چرا هیچ‌وقت شخصیت‌های منفی فیلم‌ها از گوشی آیفون استفاده نمی‌کنند؟

قوانین نمایش محصولات اپل

اپل برای نمایش دستگاه‌های خود در تلویزیون و فیلم‌ها هزینه‌ای نمی‌پردازد، حتی این شرکت به وضوح از آنها می‌خواهد که محصولاتش را به نمایش بگذارند. با این حال، این دستگاه‌های رایگان با چند درخواست از سوی اپل همراه هستند.

اول و مهمتر از همه، اپل نمی‌خواهد شخصیت‌های منفی از آیفون استفاده کنند. ریان جانسون، کارگردان فیلم Knives Out، در مورد اینکه چگونه می‌توانید گاهی اوقات از این اطلاعات برای فهمیدن اینکه آیا شخصیت موردنظر، یک شخصیت شرور است یا نه استفاده کنید، گفته است:

اپل به شما اجازه می‌دهد از آیفون در فیلم‌ها استفاده کنید، اما با این شرط که شخصیت‌های منفی فیلم نمی‌توانند از آیفون استفاده کنند.

البته اپل هرگز به‌طور مشخص نگفته است که “افراد منفی نمی‌توانند از آیفون استفاده کنند”، اما دستورالعمل‌های رسمی آن می‌گوید که محصول اپل باید “فقط در بهترین حالت نشان داده شود.” جالب اینجاست که این شرکت همچنین درخواست می‌کند که ارجاعات به اپل، نباید “احساس تأیید یا حمایت را ایجاد کند”.

از همه این دستورالعمل‌ها چه چیزی را می‌توانیم متوجه شویم؟

اپل می‌خواهد محصولاتش به‌طور طبیعی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان بخشی عادی از زندگی همه مردم ظاهر شوند. پرداخت هزینه برای نمایش و قرار دادن لوگوی اپل در این فیلم‌ها، این توهم را از بین می‌برد و صدالبته اگر مردم آیفون‌ها را با “آدم‌های خوب” مرتبط کنند، ضرری هم ندارد!

بنابراین دفعه بعد که در حال تماشای یک فیلم جنایی یا رازآلود هستید، به گوشی‌هایی که توسط مظنونان استفاده می‌شود توجه کنید. شاید بهترین سرنخ در فیلم، خود گوشی اپل باشد!

منبع: Howtogeek

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>