جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از تلویزیون 85 اینچی و 120 هرتزی ردمی مکس 2025 رونمایی کرد

شیائومی از تلویزیون 85 اینچی و 120 هرتزی ردمی مکس 2025 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی سری تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ خود را با معرفی یک مدل ۸۵ اینچی گسترش داد. این کمپانی چینی که اوایل اردیبهشت‌ماه امسال از مدل ۱۰۰ اینچی تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ رونمایی کرده بود، اکنون مدل ۸۵ اینچی تلویزیون 4K خود را با قیمت ۴٬۶۹۹ یوان (حدود ۶۶۲ دلار) راهی بازار کرده است. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های این تلویزیون، با اِروتِک همراه باشید.

مدل جدید تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ شیائومی از یک پنل ۸۵ اینچی 4K با رزولوشن ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. این پنل همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و تجربه‌ای روان و جذاب را در بازی‌های ویدیویی وعده می‌دهد. تلویزیون هوشمند شیائومی ضمن پشتیبانی از محتوای 4K HDR، به‌لطف فناوری MEMC قادر به افزایش وضوح تصاویر با کاهش تاری حرکت است.

نسخه‌ی 85 اینچی تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ برای دستیابی به دقت رنگ بالا (ΔE≈2)، به‌صورت کارخانه‌ای کالیبره شده است و با پشتیبانی از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ، تصاویر زنده و رنگ‌های دقیق و واقع‌گرایانه‌‌ای را ارائه می‌دهد. این تلویزیون همچنین با زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه‌ای خود، کیفیت تصویر ثابت و بدون افتی را از زوایای مختلف برای کاربران فراهم خواهد کرد.

شیائومی از تلویزیون 85 اینچی و 120 هرتزی ردمی مکس 2025 رونمایی کرد!

تلویزیون هوشمند ردمی مکس ۲۰۲۵ به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای، همراه با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. ردمی مکس ۲۰۲۵ به‌راحتی از پس انجام چند کار مختلف به‌صورت همزمان برمی‌آید و فضای کافی برای دانلود اپلیکیشن‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد.

علاوه‌ بر این، تلویزیون جدید شیائومی با پشتیبانی از وای‌فای ۶ سرعت اینترنت بیشتر و تأخیر کمتری را تضمین می‌کند. مدل ۸۵ اینچی تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ با کنترل صوتی بلوتوثی راهی بازار می‌شود و به‌لطف پشتیبانی از NFC، به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای موردنظر خود را از گوشی در تلویزیون به نمایش بگذارند.

جدیدترین تلویزیون هوشمند شیائومی به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری اختصاصی HyperOS را اجرا می‌کند و از دستیار صوتی Xiao Ai برخوردار است. کاربران همچنین امکان کنترل پخش محتوا، مدیریت دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند، تنظیم صدا و بررسی آب‌وهوا را بدون‌ نیاز به استفاده از کنترل از راه دور در اختیار دارند.

مدل جدید تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ به دو اسپیکر استریو ۱۰ واتی مجهز است و تجربه‌ی صوتی فراگیر و غوطه‌ورکننده‌ای را رقم می‌زند. پشتیبانی از رمزگشایی صدای DTS نیز یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه‌ی این محصول به حساب می‌آید. تلویزیون جدید برند ردمی از یک فریم فلزی با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصد استفاده می‌کند و ظاهری امروزی و شیک را به نمایش می‌گذارد. از گزینه‌های اتصال این تلویزیون نیز باید به دو پورت HDMI، دو پورت USB و پشتیبانی از اترنت و بلوتوث ۵٫۲ اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *