جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هایسنس از تلویزیون گیمینگ 98 اینچی 4K با نرخ نوسازی 264 هرتز رونمایی کرد!

هایسنس از تلویزیون گیمینگ 98 اینچی 4K با نرخ نوسازی 264 هرتزی رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند هایسنس (Hisense) تلویزیون گیمینگ ۹۸ اینچی جدید خود با نام «98S57» را معرفی کرد. این نمایشگر غول‌پیکر از یک پنل باکیفیت با لایه‌ی ضدبازتاب نور برخوردار است و تجربه‌ای استثنایی و جذاب را هنگام تماشای انواع محتوا برای کاربران فراهم می‌کند. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون 4K جدید هایسنس، با اِروتِک همراه باشید.

تلویزیون 98S57 برند هایسنس از پنلی با نور پس‌زمینه‌ی DLED و کنترل دقیق نور در ۳۸۴ ناحیه استفاده می‌کند که قادر به دستیابی به حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت و پشتیبانی از محتوای HDR است. نقطه‌ی قوت این نمایشگر بزرگ و یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن، بهره‌مندی از نرخ نوسازی ۲۶۴ هرتزی استثنایی محسوب می‌شود که تجربه‌ای روان را در بازی‌ها و هنگام تماشای مسابقات ورزشی فراهم خواهد کرد. علاوه‌ بر این، تلویزیون 98S57 هایسنس از رزولوشن 4K، پوشش ۹۵ درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3 و امکان بازتولید ۱٫۰۷ میلیارد رنگ بهره می‌برد.

این تلویزیون به فناوری تشخیص صحنه مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مجهز است و می‌تواند تنظیمات تصویر و صدا را با توجه به محتوای در حال پخش به‌صورت خودکار تنظیم کند. این فناوری مبتنی‌ بر هوش مصنوعی عملکردی بهینه را در سناریوهای مختلف نظیر فیلم، محتوای ورزشی یا انیمیشن تضمین خواهد کرد. هایسنس همچنین تلویزیون 4K جدید خود را به سیستم صوتی ۲٫۱ کاناله با ساب‌ووفر و موتور Hi-Sound Pro مجهز کرده است تا صدای فراگیری را به کاربران ارائه دهد.

افزون‌ بر این موارد، تلویزیون گیمینگ موردبحث به یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای A73 همراه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز مجهز است و از وای‌فای 6 دوبانده برای تضمین اتصال اینترنت پایدار پشتیبانی می‌کند. کنترل از راه دور این تلویزیون هم دارای سه دکمه‌ی قابل تنظیم است تا دسترسی آسان و سریعی را برای کاربران فراهم کند.

پیش‌فروش تلویزیون 98S57 هایسنس در حال حاضر با قیمت ۹٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۴۳۳ دلار) آغاز شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *