جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدل 2024 تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 هفته آینده عرضه می‌شود

مدل 2024 تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 هفته آینده عرضه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، لنوو سرانجام به‌صورت رسمی تاریخ معرفی تبلت جدید خود به بازار را اعلام کرد. این کمپانی همچنین از برخی از مشخصات اصلی نسل بعدی تبلت‌های گیمینگ خود پرده برداشت. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های مدل ۲۰۲۴ تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700، با اِروتِک همراه باشید.

این تبلت گیمینگ جدید در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) راهی بازار خواهد شد. مدل جدید لنوو لیجن Y700 از همان نمایشگر ۸٫۸ اینچی LCD مدل قبلی با رزولوشن ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۴۳ پیکسل در هر اینچ (PPI) بهره می‌برد. این پنل از ویژگی‌هایی مانند حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت، تنظیم نور کامل به روش DC، پوشش گستره‌ی رنگی DCI-P3، گواهی نور آبی کم Rhine برای کاهش فشار واردشده به چشم و مهم‌تر از همه، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز برخوردار است.

تبلت لنوو لیجن Y700 به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده است و دارای روکش مشکی مات و سیستم خنک‌کننده‌ی بزرگ محفظه‌ی بخار (VC) ۱۰٬۰۰۴ میلی‌مترمربعی خواهد بود. لنوو ادعا می‌کند که این سیستم خنک‎کننده «بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش گوشی‌ها» است و عملکرد پایداری را در جریان کارهای سنگین مانند اجرای بازی‌ها ارائه می‌دهد.

جدا از این موارد، لنوو همچنین تأیید کرد که نسخه‌ی جدید تبلت لیجن Y700 از همان دوربین‌های مدل ۲۰۲۳ استفاده می‌کند و می‌توان انتظار دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED را در پنل پشتی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در پنل جلویی داشت.

مدل 2024 تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 هفته آینده عرضه می‌شود

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مدل ۲۰۲۳ تبلت لنوو لیجن Y700، برخورداری آن از دو پورت USB Type-C بود که امکان شارژ دستگاه و استفاده از هدفون‌ها را به‌صورت همزمان فراهم می‌کرد و حتی به کاربران امکان شارژ بای‌پس (Bypass) می‌داد. گفتنی است که شارژ بای‌پس به یک دستگاه اجازه می‌دهد تا مستقیماً و بدون استفاده از باتری، از شارژر برق بگیرد. این قابلیت به‌ویژه در طول فعالیت‌های سنگین مانند بازی‌ها مفید است، چراکه ضمن کمک به حفظ عملکرد مطلوب و طول عمر باتری، از گرم شدن بیش از حد باتری دستگاه نیز جلوگیری می‌کند.

علاوه‌ بر این، انرژی تبلت گیمینگ جدید لنوو ممکن است توسط همان باتری ۶٬۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کاررفته در مدل سال گذشته تأمین شود.

از آن‌جایی که فاصله‌ی چندان زیادی با رونمایی کامل و عرضه‌ی مدل ۲۰۲۴ لنوو لیجن Y700 نداریم، به‌زودی از تمامی مشخصات و ویژگی‌های تبلت گیمینگ مذکور باخبر خواهیم شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *