جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدل 2024 تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیکبنچ رؤیت شد

مدل 2024 تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 در گیکبنچ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوایل امسال بود که لنوو نسخه‌ی جدید تبلت لیجن Y700 خود با نمایشگر مات را راهی بازار کرد. تنها بهبود قابل‌توجه‌ این محصول نسبت به مدل ۲۰۲۳ تبلت لیجن Y700، به نمایشگر بهتر آن محدود می‌شد. با این حال، تبلت گیمینگ جدید لنوو که احتمالاً مدل ۲۰۲۴ لیجن Y700 است، اخیراً با پردازنده‌ای جدید در بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) رؤیت شده است.

با توجه به اطلاعات ثبت‌شده در گیک‌بنچ، مدل ۲۰۲۴ تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 با شماره‌مدل «TB321FU» به تراشه‌ی قدرتمند و پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد بود. نتایج این بنچمارک، امتیاز تک‌هسته‌ای ۲۲۰۹ و امتیاز چندهسته‌ای ۶۵۰۹ را برای تبلت جدید لنوو نشان می‌دهد.

مدل 2024 تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیکبنچ رؤیت شد

با وجود اینکه در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی درباره‌ی مشخصات نسخه‌ی ۲۰۲۴ تبلت لنوو‌ لیجن Y700 در دسترس نیست، اما نتایج مذکور به برخورداری این دستگاه از ۱۲ گیگابایت رم اشاره می‌کند. انتظار می‌رود که لنوو به‌صورت رسمی از تبلت لیجن‌ Y700 (مدل ۲۰۲۴) در ماه‌های آتی پرده بردارد و مدتی بعد این تبلت گیمینگ را به بازارهای جهانی بیاورد. همانند مدل قبلی، نسخه‌ی ۲۰۲۴ این تبلت نیز طبق شایعات دارای یک نمایشگر ۸٫۸ اینچی خواهد بود.

برای اینکه ایده‌ی بهتری درمورد مشخصات احتمالی مدل ۲۰۲۴ تبلت لنوو‌ لیجن Y700 به‌‎دست آوریم، باید نگاهی به ویژگی‌ها و مشخصات نسخه‌ی ۲۰۲۳ این تبلت داشته باشیم. این مدل به تراشه‌ی ۴ نانومتری اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز است و در دو کانفیگ مختلف (۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، یا ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی) به فروش می‌رسد. مدل ۲۰۲۳ تبلت لنوو‌ لیجن Y700 همچنین دارای یک نمایشگر ۸٫۸ اینچی LCD با رزولوشن 2.5k، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است.

این تبلت از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با یک سنسور ثانویه‌ی ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. علاوه‌بر این‌ها، نسخه‌ی ۲۰۲۳ تبلت لنوو لیجن Y700 دو پورت USB Type-C 3.1 نسل ۲ دارد و از طریق DisplayPort 1.4 از خروجی نمایشگر پشتیبانی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *