جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت جدید هواوی گواهینامه 3C برای شارژ سریع 100 واتی را دریافت کرد!

تبلت جدید هواوی گواهینامه 3C برای شارژ سریع 100 واتی را دریافت کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می‌رسد هواوی در حال حاضر تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه سری جدید از تبلت‌های خود قرار داده است! این گمانه‌زنی در حالی قوت می‌گیرد که به‌تازگی یک تبلت جدید هواوی (احتمالاً از سری میت پد/MatePad) با شماره مدل «MRO-W00» موفق به کسب گواهینامه 3C از کشور چین شد. این در حالی است که حدود دو هفته گذشته پشتیبانی این تبلت از برقرارسازی ارتباط پیامکی از طریق ماهواره‌های بِیدو (BeiDou) که عموماً در تبلت‌ها چندان رایج نیست نیز خبرساز شده بود!

یک تبلت هواوی گواهینامه 3C برای شارژ سریع 100 واتی را دریافت کرد!

در جزئیات گواهینامه 3C این تبلت، علاوه بر تأیید پشتیبانی آن از شارژ سریع با سرعت100 واتی، شماره مدل «HW-200500C02» برای شارژر نیز ذکر شده است. علاوه بر این، تبلت MRO-W00 هواوی دو گواهینامه مرتبط با «عملکرد شبکه بی‌سیم LAN و بلوتوث» و «استاندارد بی‌سیم کوتاه‌برد NearLink» را نیز دریافت کرده است.

در حالیکه هواوی تاکنون از ذکر نام این تبلت سر باز زده، به ادعای یکی از افشاگران تکنولوژی در پیام‌رسان ویبو (Weibo)، هواوی قصد دارد در ماه میلادی جاری (جولای) از 6 محصول زیر رونمایی کند:

  1. تبلت هواوی میت پد SE
  2. اسپیکر قابل‌حمل Sound Joy2
  3. اسپیکر Sound X 4
  4. گوشی هوشمند Maimang 30
  5. تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین S5 پرو
  6. کیت کنترل از راه دور Lingxi برای تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین S3 پرو

بر اساس اطلاعات فاش‌شده از هواوی میت پد SE، پیش‌بینی می‌شود این تبلت به «یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسلی و نرخ نوسازی 120 هرتزی»، «تراشه اسنپدراگون 685 کوالکام» و «یک باتری 7700 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز باشد و از طریق رابط کاربری «HarmonyOS 4.2.0» عملکرد خود را به نمایش بگذارد. با توجه به این اطلاعات انتظار می‌رود این تبلت همان تبلت هواوی با شماره مدل «MRO-W00» باشد.

یک تبلت هواوی گواهینامه 3C برای شارژ سریع 100 واتی را دریافت کرد!
تصویر فاش‌شده از هواوی میت پد SE

در نهایت در حالیکه تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با تبلت هواوی با شماره مدل «MRO-W00» در دست نیست، دریافت گواهینامه 3C و پشتیبانی این تبلت از ارتباط ماهواره‌ای بِیدو از رونمایی قریب‌الوقوع این دستگاه (تحت عنوان هواوی میت پد SE یا هر عنوان دیگری!) خبر می‌دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *